I Like Tofu z investicijsko kampanjo na platformi Conda!

7. 6. 2017
Deli
I Like Tofu z investicijsko kampanjo na platformi Conda! (foto: I like Tofu)
I like Tofu

Blagovna znamka I Like Tofu danes pričenja z investicijsko kampanjo na platformi Conda. Zbrani denar naj bi jim omogočil razvoj novih produktov in širitev na nove trge.

I Like Tofu so začeli ustvarjali pred slabimi tremi leti.

Novembra 2015 so osmerico različnih bio tofujev prvič postavili na police dveh italijanskih trgovskih verig, kmalu po novem letu na svoj seznam dodali kopico ekoloških trgovin širom Slovenije, po osvojitvi nagrade za Najboljši domači izdelek po izboru potrošnikov na natečaju Agrobiznis v juniju 2016 pa dobili še prostor na policah največjega slovenskega trgovca. Nagrada za Inovacijo leta 2017 v kategoriji sojinih izdelkov s strani Inštituta za nutricionistiko je bila nato še dodatno potrdilo, da se gibljejo v pravo smer.

I Like Tofu je zgodba o podjetništvu, vztrajnosti, življenjskem stilu in, kar je najpomembneje, osebni transformaciji. Je mnogo več kot zgolj poslovna ideja in blagovna znamka.

Ker si za svoje kupce, ki so hkrati njihovi največji podporniki, želijo zgraditi še trdnejšo in zanimivejšo zgodbo o uspehu, so se odločili, da na platformi Conda izvedejo kampanjo množičnega investiranja.

Njihov cilj je zbrati 150.000 eur investicij. Za vse investitorje so pripravili zanimiva darila, za zgodnejše investicije, ki trajajo do 23. junija, pa še dodaten odstotek obresti. Vsakdo lahko investira že od 100 eur naprej. Zbrana sredstva jim bodo omogočila vzletno stezo za razvoj novih produktov in širitev na nove trge.

"V tem trenutku si resnično želimo podjetje in blagovno znamko popeljati na višjo raven. Radi bi večim ljudem pokazali, da obstaja alternativa. Da je vredno zbrati pogum in v svojih jedilnikih zmanjšati živila živalskega izvora. Ker bo to dobro za naše zdravje in počutje, za živali, za naš planet ter za generacije, ki prihajajo," so z veliko navdušenja še sporočili iz podjetja in dodali:  "Rastlinska revolucija, kot jo sami radi poimenujemo, je naše vodilo. Sami pa si želimo postati eden od njenih nosilcev."

I like Tofu

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord