Povezovanje podjetij in blogerjev postaja v današnjem času vedno bolj pomembno. Vsako sodelovanje pa ni vedno tudi uspešno. Na okrogli mizi konference Moj blog, moj drugi otrok so Urša Manček, Anja Kovačič in Tina Cipot delile svoje izkušnje in nasvete s tega področja.
Urša Manček, direktorica podjetja za marketinške in PR storitve Diogena, je izpostavila, da je širjenje informacij prek družbenih omrežij pravzaprav podobno ustnemu izročilu. Razlikuje se le v tem, da informacije na spletu lažje krožijo in so dostopne vsem. Poleg tega nekaterih ciljnih skupin prek klasičnih medijev praktično ne moremo doseči.
Ker je Slovenija zelo majhna, število lajkov ni več tako pomembno. Šteje to, koliko ljudi se bo na objavo dejansko odzvalo in izdelek preizkusilo. Tina Cipot, vodja odnosov za javnosti v Lidlu, je prvi obisk njihove trgovine primerjala s prvim zmenkov. "Takrat si kupci ustvarijo mnenje, ki ga bodo delili is svojimi bližnjimi," je povedala. In blogerji počnejo prav to, jamčijo za kvaliteto izdelka ali storitve.
Anja Kovačič, PRovka Hotelov Life Class Portorož, pa je poudarila, kako pomembno je, da imate z blogerjem skupne vrednote in da se ujamete v načinu dela. Kako bo neka oseba podjetje predstavila, je pomembnejše od števila njenih sledilcev.
Na spodnjem videoposnetku si lahko ogledate celotno okroglo mizo, kjer boste izvedeli še veliko več koristnih informacij.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"