Kako ukrepati jeseni, da bi bili pozimi čim bolj zdravi?

Kako ukrepati jeseni, da bi bili pozimi čim bolj zdravi? (foto: Profimedia) Profimedia
25. 10. 2017

Da bi zimo preživeli čim bolj čili in zdravi ter da ne bi podlegli gripi ali prehladu, je najbolje, da ravnate preventivno.

Zima ima tudi slabe plati, med njimi pa so pogosta prehladna obolenja. Simptome poznamo zelo dobro – curljanje iz nosa, kašljanje, kihanje, zvišana telesna temperatura, glavoboli, bolečine v sklepih, pomanjkanje apetita ... Kako ravnati, da bi se izognili tem neprijetnostim? Preverite v nadaljevanju.

  • Omislite si novo telesno aktivnost

Tudi veliki ljubitelji gibanja in telovadbe lahko čisto izgubijo zagon in voljo za treningom, ko na vrata potrkajo hladnejši dnevi. A ne glede na vremenske razmere bi morali na teden telovaditi (oziroma se ukvarjati s kakšno športno aktivnostjo) vsaj 150 minut. Prednost dajte tistim aktivnostim, ki potekajo na prostem, saj ima dnevna svetloba številne pozitivne učinke. Še lepše pa je, če pozimi med vadbo na prostem skozi oblake pokuka kakšen žarek sonca.

Telesna aktivnost pospeši pretok protiteles skozi krvni obtok, rezultat tega pa je boljši imunski sistem. Med zmerno telesno aktivnostjo se nam zviša telesna temperatura, kar pa otežuje »preživetje« vnetnih procesov v telesu.

  • Uživajte cink

Cink se lahko jemlje kot prehranski dodatek, ko vas napade prehlad, a treba je vedeti, da deluje tudi preventivno.

  • Osvežite predal z zdravili

Še pred začetkom zime preverite, katera zdravila imate doma – preglejte datume na embalaži in nabavite zdravila proti prehladu in gripi. Zadnje, kar si želite, ko vas dajejo ta obolenja je to, da bi morali v takem stanju v lekarno.

Priporočamo