Kam na izlet? Do Mariborske koče!

24. 6. 2017 | Vir: Jana
Deli

Preverite vozni red, tokrat se na izlet odpravljamo z vlakom. V smeri Maribora seveda.

Izstopite na železniški postaji Maribor Tezno in se odpravite čez park Betnava ter po Streliški cesti. Na križišču s Potjo na okope zavijte levo ter se za zadnjo hišo odpravite po srednji poti mimo stebra električnega daljnovoda v gozd.

Po približno 20 minutah boste prispeli na jaso z zaselkom Habakuk, nato pa kmalu do table gradišča Poštela (543 m), od koder vodi Slovenska planinska pot (SPP) na desno v gozd.

Po približno uri hoje boste prispeli do smučišča na Mariborskem Pohorju, kjer se odpre prelep razgled na Maribor in okolico. Čez travnato pobočje se nato odpravite do zgornje postaje Pohorske vzpenjače in hotela Bellevue, od tu pa proti odcepu 'Sprehajalne poti', ki pelje proti Mariborski koči ter do bližnjega Anžejevega križa. Desno je le nekaj korakov na Ciglenice, kjer stoji 20 m visok razgledni stolp.

Pot se nato spusti na cesto k Železničarskemu domu, sledi Pohorski dom, nato pa zakorakajte po bližnjici skozi naselje počitniških hišic do ceste, ki vas bo pripeljala do Mariborske koče.

Če vam ostane še kaj časa in energije, lahko obiščete tudi:

• Framski slap (slap Skalca)
  • Naravni rezervat Šumnik (2 uri 30 minut po SPP)
  • Črno jezero (3 ure 45 minut)

Na poti: gomilna grobišča s halštatskimi in antičnimi grobovi v zaselku Habakuk, poznogotska cerkev sv. Bolfenka z začetka 16. stol. v bližini 'sprehajalne poti', Anžejev križ, Ciglenica z razglednim stolpom, Pohorski dom.

Več predlogov za izlete v gore (dostopne z javnim potniškim prometom) najdete v novi brošuri Zapeljan v gore, ki je na voljo tudi v elektronski obliki. Preverite na www.pzs.si.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju