Medtem ko si onkraj velike luže praktično ne predstavljajo obiska kino predstave ali pa rojstnega dne brez pokovke, ki ji pri nas raje rečemo kar kokice, pa se pri nas ta hrustljav prigrizek nekako ni zares dobro prijel. Da bi se ta trend lahko že v bližnji prihodnosti spremenil, pa dajejo slutiti odzivi tistih, ki so Pokice že poskusili.
Da bi lahko pečena koruza v skupno poslovno zgodbo združila štiri mlade podjetnike, ki so z nekaj eksperimentiranja in veliko okušanja na slovenski trg lansirali produkt, ki mu je na koncu uspel celo preboj med osem blagovnih znamk projekta Štartaj Slovenija 2017, se danes zdi naravnost neverjetno glede na dejstvo, da je eden izmed njih priznal, da 'nikdar v življenju ni zares maral kokic, niti mu zanje ni bilo kaj dosti mar'.
In kdo bi mu ob misli na tiste škripajoče bele koruzne pohančke, od katerih razen okusa po dodani soli človek prav zares nima kaj veliko, to sploh lahko zameril?
Vse to se je spremenilo, ko so Maja Lukas, Špela Lukas, Uroš Požgan in Alen Velcer prišli na idejo, kako kokice narediti za bolj privlačen prigrizek.
Pokanje v domači kuhinji!
Za razliko od Alena je Uroš že od malega oboževal kokice, a nadvse pogrešal večjo izbiro. Pri nas se je namreč dolgo dobilo zgolj slane, šele kasneje so se jim pridružili tudi sladki okusi. A nič od tega ni bilo zares 'to'.
Potem, ko so prijatelji raziskali slovenski trg, so se ozrli še k našim sosedom in ugotovili, da v Avstriji in Nemčiji že poznajo nekaj kokic z različnimi okusi, a da tudi tam prevladujejo le sladki, ki jih povrhu vsega ustvarjajo zgolj s pomočjo praškov in umetnih sestavin. In to vsekakor ni nekaj, kar bi človek želel nuditi sam sebi, še manj pa brez slabe vesti ponuditi bližnjim in svojim prijateljem.
Takrat so se odločili: "Sloveniji smo želeli predstaviti kokice iz sestavin, ki ne vsebujejo ne umetnih barvil in ne ojačevalcev okusov."
Svoje kokice so začeli 'cmariti' kar v lastni kuhinji.
"Kokice smo na začetku pokali na kuhinjskem aparatu v domači kuhinji. Prelive smo pripravljali v ponvicah, jim dodajali različne sestavine, raziskovali različne okuse ... Tiste, ki so nam bili všeč smo seveda dali v test našim najbližjim, družini, prijateljem in znancem. Večkrat smo jih odnesli na kako zabavo, kjer večina ni vedela za kaj gre in smo tako lahko dobivali pristne odzive. Ti odzivi so za nas predstavljali potrditev, da določen okus bodisi opustimo ali pa dodelamo do konca."
Tako je nastalo pet okusov Pokic, ki jih danes že lahko kupite izpostavljene na posebnih policah v enem od trinajstih trgovin Interspar v Sloveniji, mi pa lahko rečemo, da je Alenu, Urošu, Maji in Špela prvotna namera več kot uspela.
Pokice so večje, bolj okrogle in neprimerno bolj okusne od običajnih kokic, ne bi pa se čudili niti, če bi Pokice postale čisto nov in avtohtono slovenski trnd.
Za vsak okus se najde svoja!
Kokice, ki jih prodajajo pod imenom Pokica, so pečene povsem brez olja in iz posebne sorte gensko nespremenjene koruze. Da bi bil več kot očitno še nekoli bolj zdrav prigrizek, ki se lahko pohvali z veliko vlakninami, pa tudi vitaminoma B1 in B2, vsebnostmi kalija, magnezija in antioksidanti polifenoli, ki naše telo varujejo pred prostimi radikali, tudi okusni, pa na vročem zraku pripravljene kokice oblili z različne vrste okusi.
Po številnih eksperimentih s takšnimi in drugačnimi okusi, so te danes na voljo v petih različnih okusih. Klasični Kino Pokici z maslom in morsko soljo (70g), so se pridružile še Pokica slanina & dimljena paprika (70g), Pokica black & white čokolada (120g), Pokica karamela & arašidovo maslo (120g) in Pokica z okusom pravega domačega jabolčnega štrudla s posipom cimeta (120g).
Tudi cena škrniclja, ki je nadvse praktičen - saj ga je enostavno odpreti, njegovo dno pa je zasnovano tako, da škrnicelj nato samostojno stoji, če ga postavimo na mizo -, je povsem sprejemljiva, saj cena enega pakiranja znaša zgolj 2.5 evra.
Ker smo imeli priložnost poskusiti vseh pet okusov Pokic, pa lahko rečemo le, da se bo prav za vsak okus našel pravi škrnicelj.
Nam so daleč najhitreje pošle tiste s slanino in dimljeno papriko, najbolj pa so nas navdušile tiste s karamelo in arašidovim maslom. In čeprav se o okusih načeloma ne razpravlja, se nam je z ogledom enega od videov na YouTubu, ki ga je posnela mlada vlogerka Rebecca (izsek videa pa objavljamo v nadaljevanju), potrdila domneva, da bodo nad sladko čokolado, pa tudi karamelo in jabolčno inačico najbolj navdušeni kar otroci.
A kakorkoli že, če jih ne boste sami probali, ne boste nikoli izvedeli, kateri okus bi lahko postal vaš najljubši. Zato vas vabimo, da ...
Podprite jih z nakupom!
Podjetnike, ki stojijo za blagovno znamko Pokica, lahko podprete z nakupom, sami pa si dovolite vzljubiti zares zdrav in okusen prigrizek, po katerem boste radi in brez slabe vesti posegali.
Na vas čakajo klasična Kino Pokica s kakovostnim maslom in morsko soljo, Pokica slanina & dimljena paprika za ljubitelje močnejših okusov, Pokica black & white čokolada, kombinacija žlahtne temne in nežne bele čokolade, in Pokica karamela & arašidovo maslo za sladokusce. Za vse ljubitelje jabolčnega štrudla pa je na voljo Pokica z okusom pravega domačega jabolčnega štrudla s posipom cimeta. Prav takšnega, kot ga pečejo naše mame in babice.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču