Kupci v Lidlu delajo vse večje težave trgovkam, zato so se odločili za nova pravila, ki so strožja, kot do zdaj

7. 4. 2025
Deli
Kupci v Lidlu delajo vse večje težave trgovkam, zato so se odločili za nova pravila, ki so strožja, kot do zdaj (foto: Profimedia)
Profimedia

Lidl zaradi te novosti postal vse bolj obremenjen in mnogi so bili slabe volje.

Vse več kupcev namensko izbira izdelke iz Lidlovih "vrečk za reševanje" (Rettertüten). Sedaj je Lidl odločil sprejeti jasne ukrepe in postaviti stroga pravila. Lidl se sooča z nenavadnim problemom: vrečke za reševanje hrane, ki se prodajajo za samo tri evre, da bi se zmanjšal odpad hrane, so postale prava zlata jama za lovce na popuste. Po poročanju portala Echo24, kupci prebirajo po vrečkah in izbirajo najboljše sadje in zelenjavo, pri čemer za seboj puščajo nered in nezadovoljne kupce, ki se držijo pravil.

Lidl postavlja jasne meje – prepoved "prekopavanja" vrečk

Lidlove "vrečke za reševanje" vsebujejo do 5 kg "vizualno manj popolnega", a popolnoma užitnega sadja in zelenjave. Sem spadajo izdelki s poškodovano embalažo ali tisti, iz katerih so bili odstranjeni posamezni artikli. Kot piše Echo24, je Lidl zaradi nedavnih težav poslal jasno sporočilo kupcem: "Ni predvideno, da kupci v trgovini odpirajo in prebirajo po 'vrečkah za reševanje'." Te je treba kupovati v obliki, v kateri so zapakirane.

Takšno vedenje ne povzroča samo frustracije pri trgovcu, temveč tudi dodatno obremenjuje zaposlene v trgovinah. V najslabšem primeru izdelki, ki bi morali biti rešeni pred odpadom, pristanejo prav tam – v smeteh.

Estonsko mesto se pripravlja na morebitno rusko invazijo

5 dejstev o metanju hrane na odpad v Nemčiji

Skupna količina odpadkov: V letu 2022 (ni novejših podatkov) je bilo v Nemčiji zavrženo približno 10,8 milijona ton hrane, vključno z užitnimi in neužitnimi deli. Zasebna gospodinjstva: Okoli 58% odpadkov (približno 6,3 milijona ton ali 76 kg na osebo letno) izvira iz zasebnih gospodinjstev.

Gostinstvo in prehrambene storitve: Okoli 18% odpadkov (približno 2 milijona ton) izvira iz restavracij in drugih prehrambenih storitev. Maloprodaja in veleprodaja: Trgovine so odgovorne za 7% odpadkov (približno 0,8 milijona ton).

Primarna proizvodnja: Kmetijstvo prispeva 2% odpadkov (približno 0,2 milijona ton), a mnogi izgubljeni izdelki ostanejo znotraj proizvodnih procesov in niso vključeni v te podatke.