Kupil motor, ga plačal, nato pa ta doma ni več vžgal! Odvetnik svetuje!

17. 11. 2016 | Vir: Lea
Deli
Kupil motor, ga plačal, nato pa ta doma ni več vžgal! Odvetnik svetuje! (foto: profimedia)
profimedia

Na naše uredništvo je prišlo vprašanje: "Pozdravljeni! Pri fizični osebi smo kupili motor, za katerega je prodajalec zagotavljal, da je odlično ohranjen in da ga prodaja zaradi nakupa novega motorja. Še isti dan, ko smo naredili prepis in motor pripeljali domov, ta ni več vžgal. Isti dan je bil prepeljan na servis, prodajalec pa za zadevo noče več slišati. Zanima nas, ali lahko kaj dosežemo s tožbo. Najlepša hvala za odgovor!"

Odvetniški nasvet:

  • Iz vaših navedb izhaja, da je imel motor, ki je bil predmet prodajne pogodbe, stvarno napako, saj ni imel lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo ali za promet. Predvidevamo, da se s sklenitvijo pogodbe niste dogovorili za izključitev odgovornosti za napake. Če takšnega pogodbenega določila v prodajni pogodbi ni, lahko ob pravočasni notifikaciji stvarne napake (v primeru očitne napake v osmih dneh, v primeru skrite napake pa v osmih dneh, šteto od dneva, ko ste napako opazili) od prodajalca zahtevate, da napako odpravi ali da zniža kupnino, lahko pa tudi odstopite od pogodbe. Če vam z nobenim izmed naštetih jamčevalnih zahtevkov za stvarne napake ne bi uspelo, vam še vedno ostane odškodninski zahtevek (v primeru zavrnitve odškodninskega zahtevka pa tožba) in tožba, ki jo morate vložiti v letu dni na pristojno sodišče.

Za brezplačen nasvet odvetnika se lahko na nas obrnete tudi vi, tako da svoje vprašanje pošljete na elektronski naslov: odvetnik.svetuje@adriamedia.si

Novo na Metroplay: Tomi Meglič o globoki ustvarjalnosti, otroštvu in očetovstvu