Lidil prihaja z največjim znižanjem do zdaj, trajno bo pocenil kar 500 izdelkov

27. 5. 2025
Lidil prihaja z največjim znižanjem do zdaj, trajno bo pocenil kar 500 izdelkov (foto: Mediaspeed)
Mediaspeed

To pomeni, da se bitka za kupce med konkurenti zaostruje – kar bodo, upajmo, kupci dolgoročno občutili v svojih denarnicah.

Podjetje Lidl načrtuje trajna znižanja cen za več kot 500 izdelkov. Z znižanjem – do 35 odstotkov pri posameznih artiklih – želi podjetje okrepiti kupno moč Nemcev, poročajo nemški mediji. To informacijo je za nemške medije potrdil tudi izvršni direktor Lidla: »Z največjim znižanjem cen doslej svojim strankam nudimo občutno razbremenitev in industriji pošiljamo jasno sporočilo. Menimo, da je naša družbena odgovornost in poslanstvo, da dolgoročno ponudimo najboljše možno razmerje med kakovostjo in ceno.«
 
Tudi Aldi sledi Lidlu

Zdaj tudi konkurent Aldi napoveduje zgodovinsko znižanje cen. V prihodnjih tednih bo diskontna veriga Aldi ponudila na stotine izdelkov iz vseh kategorij po trajno nižjih cenah. Lidlov seznam znižanih izdelkov vključuje osnovna živila, kot so vino, sadje, zelenjava, salame in klobase – izdelki, ki se redno znajdejo v nakupovalni košarici skoraj vsakega nemškega gospodinjstva.

Aldi še ni objavil, na katere izdelke se bodo nanašala njihova nova znižanja, poročajo mediji. Že pred časom je Aldi znižal cene okoli 1.000 izdelkom. Zdaj sledi še nov korak. Izvršni direktor Aldi Nord je povedal: »Zniževanje cen za nas ni kratkoročna promocija, temveč temeljno načelo. S tem razbremenjujemo ljudi v Nemčiji v teh zahtevnih časih.«

Kolesaril je pijan, pred policisti pa skušal pobegniti s skokom v jezero

Preberite še: Ljudem, ki imajo v datumu rojstva eno od teh števil, jih čaka dobra usoda, sreča in obilje

Tudi tiskovni predstavnik Aldi Süd poudarja: »Zlasti v teh težkih časih, ko se ljudje soočajo z izzivi na toliko ravneh, je naša naloga zagotoviti stabilnost.«  
Razlogi, ki jih navaja Aldi za znižanje cen, so zelo podobni Lidlovi logiki: zniževanje cen v gospodarsko zahtevnih časih in odgovornost do potrošnikov.

To pomeni, da se bitka za kupce med konkurenti zaostruje – kar bodo, upajmo, kupci dolgoročno občutili v svojih denarnicah.