Takšen Lidl nas čaka v prihodnosti.
Lidl uvaja nov dizajn trgovin, ki bi kmalu lahko postal standard v celotni Nemčiji. Poleg drugačne razporeditve izdelkov novi koncept prinaša spremembe v barvah, notranjem oblikovanju in tehnologiji. Kot poroča strokovna revija Lebensmittel Zeitung, Lidl v eni izmed svojih trgovin v Lauffenu na Neckaru (Baden-Württemberg) testira novi prodajni koncept z imenom FK2025. Čeprav v Lidlu potrjujejo, da gre le za testno fazo, se ugiba, da je širša uvedba že zelo blizu.
Več rdeče barve in nov razpored akcijskih izdelkov
Prve fotografije iz testne trgovine kažejo, da je rdeča barva zdaj v trgovini veliko bolj prisotna, zlasti v oddelkih z akcijskimi izdelki. Ta izbira barve spominja na konkurente, kot sta Rewe in Penny. Akcijski izdelki so zdaj razporejeni bolj strukturirano, saj so združeni skupaj, kar omogoča boljšo preglednost. Ostali izdelki, predvsem neprehrambni artikli, ostajajo na običajnih mestih, šest Lidlovih lastnih blagovnih znamk pa je dodatno poudarjenih z barvami – diskretno, a jasno. Sadje, zelenjava in pekovski izdelki ostajajo v značilni leseni optiki, preostali del trgovine pa uporablja barve, kot sta antracitna in modra.
Zamenjava zamrzovalnikov in več prostora za vina
Po novem konceptu zamrzovalniki niso več ob stenah, temveč na sredini trgovine, kjer prostor delijo z razširjenim vinskim oddelkom. Regali so višji in segajo skoraj do spuščenega stropa, kar najverjetneje omogoča dodaten skladiščni prostor neposredno v prodajnem delu, a zmanjšuje preglednost.
Digitalni zasloni in nova tehnologija v drogerijskem delu
V oddelku z drogerijskimi izdelki so prvič nameščeni digitalni zasloni nad izdelki. Trenutno prikazujejo informacije o Lidlovem lastnem brendu Cien, v drugih državah pa takšni zasloni že služijo za dinamične ponudbe in gibljive reklame. Elektronske cene na hladilnih vitrinah so zdaj nagnjene, da so lažje berljive, samopostrežne blagajne pa so preoblikovane – svetlejše in preglednejše. Kljub temu klasične blagajne ostajajo v uporabi.
Deljena mnenja o novem konceptu
Po poročanju Lebensmittel Zeitunga so strokovna mnenja deljena. Nekateri menijo, da je novi dizajn »natlačen« in nepregleden, drugi pa hvalijo pristnejši občutek supermarketa, ki ga Lidl poskuša ustvariti. Ali bo ta test postal standard za vse Lidlove trgovine, bo odvisno od povratnih informacij in uspešnosti širše uvedbe.
- Preberite si tudi: Zakaj je kefir 'boljši' od jogurta?
Novo na Metroplay: Kako po 40. letu trenirati in jesti pametneje I Mario Sambolec