Kako se bo na koncu rešil spor?
Lidl, eden največjih diskontnih verig v Nemčiji, se trenutno se sooča z resnimi obtožbami. Več kot 100 milijonov uporabnikov uporablja aplikacijo "Lidl Plus", vendar združenja za varstvo potrošnikov podjetje obtožujejo kršenja pravic potrošnikov. Po poročanju časnika "Lebensmittel Zeitung" je Zvezna zveza centrov za varstvo potrošnikov (Vzbv) vključila Višje deželno sodišče v Stuttgartu. Obtožba se nanaša na: nezadostno obveščanje o uporabi osebnih podatkov uporabnikov aplikacije.
Kritika se osredotoča na to, da uporabniki ob registraciji in v "Pogojih uporabe aplikacije Lidl Plus" niso zadostno obveščeni o načinu, kako se njihovi osebni podatki uporabljajo. Očitano jim je, da se podatki ne uporabljajo samo za personalizirano oglaševanje, ampak tudi v namene tržnih raziskav.
Konkretno, Lidlu se očita kršitev 312 nemškega Civilnega zakonika (BGB) v povezavi s členom 246a Uvodnega zakona nemškega Civilnega zakonika.
Lidl se zaenkrat ne izreka o pravnih sporih
Te zakonske določbe obvezujejo podjetja, da zagotovijo transparentne informacije o celotni ceni ponujenih izdelkov ali storitev. Zdi se, da Lidl teh zahtev ne izpolnjuje v zadostni meri. Tudi v preteklosti je bil Lidl tarča kritik zaradi težav z varstvom podatkov in vprašljivega oglaševanja. Tako je na primer reklama za ekskluzivne popuste v aplikaciji sprožila neodobravanje, ker ni bil naveden redni znesek cene za uporabnike brez aplikacije.
Termin obravnave pred Višjim deželnim sodiščem v Stuttgartu še ni določen. Lidl se doslej ni uradno izjavil o tekočih pravnih postopkih.
Morda vas bo zanimalo tudi: