Mnogi menijo, da bodo odslej zadeve veliko bolj pregledne.
Ena država, ena cena – to načelo zdaj uvaja trgovska veriga Lidl v Nemčiji. Kaj to pomeni za vse kupce?
Po poročanju nemških medijev Lidl v Nemčiji uvaja enotne cene v vseh svojih 39 regionalnih podružnicah. Diskontni trgovec s sedežem v Neckarsulmu v ta prehod vlaga več sto milijonov evrov.
Lidl se več ne ravna po Aldiju
»S standardno ceno je Lidl odpravil svoj lastni ‘Aldijev ekvator’,« pišejo strokovnjaki iz trgovinske panoge v specializiranih medijih. Do zdaj je ta diskontni trgovec, ki spada pod Schwarz Group, svoje cene ključnih izdelkov določal glede na ustrezne regionalne cene Aldija. Zdaj pa bo, kot je to že običajna praksa na primer v Franciji, ista cena veljala po vsej državi. To pomeni, da bo – ne glede na regijo – šopek redkvic stal enako v Lidlu ob Severnem morju kot tudi v Lidlu v Berchtesgadnu, poročajo nemški mediji.
Pregledne cene za kupce
Predsednik uprave skupine Schwarz Group, ki je odgovorna za Lidl, je v nedavnem intervjuju za nemške medije napovedal novo cenovno jamstvo:
»Menimo, da kupci pričakujejo preglednost. Če greste v konkurenčne supermarkete, boste včasih v Hamburgu plačali več kot v Saarbrücknu. Pri nas tega ne bo več.«