Košarkarski as Luka Dončić, ki je dobitnik nagrade za najboljšega igralca v pred kratkim končani sezoni severnoameriške košarkarske lige NBA, je na Twitterju izrazil razočaranje nad letalsko družbo Lufthansa.
"Tako slabo z mano ni ravnala še nobena letalska družba. Zase in za družino sem rezerviral vozovnice za poslovni razred, a jih pri Lufthansi niso upoštevali. Premestili so nas v ekonomski razred, ne vem, zakaj, in nam vrnili zgolj 20 odstotkov denarja. Hvala,“ je odločno zapisal Luka.
Never been treated so poorly before by an airline. Booked business travel for me and my family and @lufthansa will not honor our tickets. We’ve been reassigned to Economy class, no idea why and they gave us back only the 20% of our money from the business ticket. 🤦♂️ thank you!
— Luka Doncic (@luka7doncic) 26 June 2019
Na njegov zapis se je odzval predstavnik Lufthanse, ki mu je odgovoril takole: "Luka, pozdravljeni. Žal mi je za vašo slabo izkušnjo. Prosimo, pošljite nam kodo rezervacije."
Hello Luka, I am sorry to hear about your recent experience. Would you please DM us your booking code. /Alex
— Lufthansa (@lufthansa) 26 June 2019
Luka je s svojim tvitom povzročil pravi mali vihar med uporabniki tega družbenega omrežja, saj je njegove besede retvitalo že več kot 1.300 uporabnikov, dobil pa je tudi več kot 10.000 všečkov. Očitno ima njegova beseda veliko moč ... Upamo, da bo letalska družba ob tem postala bolj pozorna do svojih potnikov. Tako do navadnih ljudi kot do zvezdnikov.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču