Metina vizija za prihodnost oglaševanja, ki jo je izvršni direktor ameriškega podjetja Mark Zuckerberg orisal v intervjuju z Benom Thompsonom za portal Stratechery, napoveduje drastično spremembo: skoraj popolno avtomatizacijo ustvarjanja in prikazovanja oglasov s pomočjo umetne inteligence.
Zuckerberg je priznal, da umetna inteligenca že bistveno izboljšuje ciljanje oglasov, vendar je jasno povedal, da se Meta pripravlja na prevzem kreativnega dela procesa.
"Še vedno obstaja kreativna komponenta, kjer podjetja pridejo k nam z idejo o tem, kakšno je njihovo sporočilo ali kakšen naj bi bil njihov video ali slika, in to je precej težko ustvariti, in mislim, da smo zelo blizu," je Zuckerberg povedal v omenjenem intervjuju.
Po Zuckerbergovih besedah želi Meta strankam omogočiti, da v celoti obidejo kreativno fazo. "Da, ali pa bomo to preprosto naredili namesto njih," je dejal.
Podjetje si predstavlja popolnoma avtomatiziran sistem. "V bistvu pridete k nam, nam poveste, kaj je vaš cilj, povežete svoj bančni račun in ne potrebujete nobenih kreativnih idej, nobenega demografskega ciljanja, nobenih meritev, razen da preberete rezultate, ki vam jih dostavimo. Mislim, da bo to ogromno, mislim, da na novo opredeljuje oglaševalsko kategorijo," zagotavlja Zuckerberg.
Po poročanju The Verge ta model vključuje popolno odpravo potrebe po oglaševalskih agencijah, kreativnih ekipah in celo klasičnem pristopu k blagovni znamki.
Meta bi uporabljala umetno inteligenco za ustvarjanje fotografij in videoposnetkov izdelkov, pisanje besedil, sestavljanje neskončnega števila oglasov, samodejno ciljanje na uporabnike, analizo uspešnosti in ponavljanje rezultatov – vse brez človeškega posredovanja.
The Verge to strategijo imenuje 'neskončna kreativnost' in jo opisuje kot v osnovi sovražno do sveta velikih blagovnih znamk in velikih oglaševalskih agencij, ki že leta vztrajajo pri podrobnem nadzoru podatkov zaradi vrste škandalov z goljufijami in meritvami uspešnosti.
Čeprav se velike korporacije morda upirajo, The Verge piše, da bi Meta lahko pritegnila svojo obstoječo bazo malih oglaševalcev, podjetij, ki si ne morejo privoščiti dragih agencij in prefinjenih kampanj. Z uresničenjem te vizije, se bo platformsko gospodarstvo soočilo s tektonskimi premiki.