Kljub nižjim cenam so se številni kupci burno odzvali na nove popuste.
Visoke cene hrane mnogim kupcem povzročajo težave. Še posebej čokolada je v zadnjih mesecih postala luksuzno blago. Po podatkih nemškega zveznega statističnega urada so morali potrošniki oktobra 2025 za čokolado v povprečju plačati 21,8 odstotka več kot leto prej. Podražitve čokoladnih izdelkov so bile izjemno visoke. Klasična čokoladna tablica je bila skoraj za tretjino (30,7 odstotka) dražja, čokoladice in drugi izdelki s čokolado za 16 odstotkov, praline pa za 22,1 odstotka v primerjavi z letom prej.
Zato je novica iz znanih trgovskih verig prišla kot naročena: izdelki Milka so trenutno v Reweju, Lidlu, Kauflandu ali Edeki občutno cenejši kot prej. Po poročanju revije Wirtschaftswoche je ameriški prehranski koncern Mondelez International, lastnik Milke, doživel težko poslovno leto. Navedeno je, da je bila rast prihodkov v Evropi za okoli enajst odstotkov dosežena predvsem z dvigom cen, medtem ko je prodaja padla za 7,5 odstotka. Supermarketi in diskonterji zdaj poskušajo ponovno spodbuditi prodajo Milke – z velikimi popusti, ki včasih presegajo 50 odstotkov.
Kljub nižjim cenam so se številni kupci burno odzvali na nove popuste. Pod Facebook objavo portala inFranken.de so mnogi izrazili nezadovoljstvo. Glavna obtožba v komentarjih: Milka je prej prikrito podražila izdelke s t. i. »shrinkflation« (zmanjšanje gramature ob isti ali višji ceni), zato trenutni popusti ne pomenijo veliko.
»Ne kupujem več, odkar so zmanjšali pakiranje,« je zapisal eden od uporabnikov.
»Kdor je pohlepen, mu nikoli ni dovolj! To je bila predrzna prevara – zmanjšali so količino in zvišali ceno,« je ogorčeno dodal drugi.
»Vlak je odpeljal. Niti za 50 centov je ne bi kupil. Kdo ve, kakšne umazane trike še uporabljajo za povečanje dobička,« je komentiral tretji uporabnik.
Kupci kritizirajo tudi okus čokolade Milka
Na Facebooku je tudi oddaja RTL »Punkt 12« objavila prispevek o znižanju cen Milke v Reweju, Edeki, Kauflandu in drugod. Odzivi so bili podobni:
»Brezobrazno – zmanjšali so na 90 gramov, pa želijo 1,99 evra za tablico,« se je pritožila ena uporabnica.
»Meni je to predrago! Sem samska upokojenka, 46 let sem delala, imam nizko pokojnino. Ne, ne – raje sama spečem piškote,« je zapisala druga.
Na Facebook strani Bilda je bila razprava prav tako živahna: »Milko že dolgo kupujem samo, ko je v akciji, ker so redne cene že zdavnaj nesmiselne.«
Mnogi so kritizirali tudi okus: »Dobra kakovost Milke – to je preteklost. Škoda.« »To ni več čokolada. Samo sladkor,« je zaključila ena uporabnica.
Sodeč po odzivih uporabnikov na družbenih omrežjih popusti na izdelke Milka morda ne bodo obrodili sadov oziroma vsaj ne bodo prinesli želenega učinka. Ostaja še videti, ali si bo čokoladni posel koncerna opomogel.
Preberite še: Sveče: Ko boste to prebrali, jih ne boste več želeli imeti doma