Ta zelo znana modna hiša, ki so jo pri nas oboževali mnogi, zapira svoja vrata

4. 6. 2025
Ta zelo znana modna hiša, ki so jo pri nas oboževali mnogi, zapira svoja vrata (foto: Profimedia)
Profimedia

Prestrukturiranje ni uspelo, zato so se odločili za prodajo blagovne znamke.

Modna hiša Gerry Weber, ki se že več let sooča s finančnimi težavami, je sprejela dokončno odločitev: zapira vse svoje maloprodajne enote, medtem ko špansko modno podjetje Victrix prevzema blagovno znamko. Po napovedih podjetja iz Halleja v Zahodni Nemčiji bo Victrix prevzel blagovno znamko Gerry Weber, vendar bodo vseh 40 preostalih trgovin in outletov v Nemčiji in tujini zaprli v prihodnjih mesecih. Namesto lastnih prodajnih mest nova lastnica načrtuje distribucijo kolekcij Gerry Weber prek partnerskih trgovskih verig z več blagovnimi znamkami.

Gerry Weber je bil v stečajnem postopku že leta 2019 in 2023, marca 2024 pa je vložil še tretjo stečajno prijavo z upanjem, da bo poslovanje nadaljeval s približno 230 zaposlenimi v Nemčiji. A prestrukturiranje ni uspelo, zato so se odločili za prodajo blagovne znamke.

V prejšnjem stečajnem postopku so zaprli 122 od skupno 171 trgovin in odpustili približno 450 zaposlenih. Podjetje, ustanovljeno leta 1973 pod imenom Hatex KG, danes posluje v 60 državah in zaposluje okoli 1.000 ljudi po svetu.

Med Trumpom in Muskom dokončno počilo: "Brez mene bi Trump izgubil volitve"

Victrix, družinsko modno podjetje iz Matarója pri Barceloni, znano po blagovni znamki Punt Roma, prevzema Gerry Weber z namenom okrepitve svoje prisotnosti v premium srednjem razredu, zlasti v Srednji in Vzhodni Evropi, kjer je Gerry Weber še vedno priljubljen. »Gerry Weber se popolnoma ujema z našo glavno znamko Punt Roma,« so sporočili iz vodstva Victrixa. »Proizvodnja bo vključena v naše obstoječe strukture, da zagotovimo nemoten prehod za trgovce in stranke.«

Gerry Weber ni edini, ki se sooča s finančnimi težavami. V zadnjem času so stečaj prijavile tudi znane znamke, kot so Galeria Kaufhof, Esprit in SINN. Zaradi šibke potrošnje, ki jo povzroča gospodarska negotovost, ter naraščajočih stroškov energije, najemnin in plač, se modne znamke – zlasti fizične trgovine – soočajo s hudimi pritiski, potem ko so že utrpele izgube med pandemijo.

S koncem Gerry Weberja kot maloprodajne verige izginja tudi del nemške modne zgodovine – blagovna znamka, nekoč znana po sponzorstvu teniškega turnirja v Halleju, bo v prihodnje obstajala le še skozi kolekcije v drugih trgovinah.