V okviru projekta Štartaj Slovenija se letos predstavljata tudi Špela in Andrej Mis z zanimivim izdelkom, ki bo razveselil ljubitelje sladic.
Moj Sufle je predpripravljena in globoko zamrznjena sladica iz 72-odstotne temne čokolade, ki jo pripravite doma v pečici, zato čokoladna sredica ostane tekoča, zunanja skorjica pa mehka in puhasta.
Ne vsebuje pšenične moke, žit, emulgatorjev ali ojačevalcev okusa. Ker sufle sicer velja za sladico, ki si jo privoščimo ob posebnih priložnostih, je njun izdelek še kako dobrodošel – kupcem je zdaj na voljo za preprosto pripravo doma, ko si zaželijo razvajanja z odlično čokoladno sladico.
Priprava te odlične sladice je nadvse preprosta!
V enem pakiranju sta dva modelčka deserta Moj Sufle, ki ju odmrznjena zgolj spečete v pečici na programu ventilatorske peke in po 15 minutah pečenja postrežete na krožniku. Pripravljena sta iz kakovostne temne čokolade, jajc, masla, sladkorja in koruznega škroba, ne vsebujeta pa moke in žit. Čeprav ne vsebujeta konzervansov in ojačevalcev okusa, ju lahko v zamrzovalniku hranite eno leto od datuma proizvodnje, odtajana v hladilniku pa pet dni.
Ker priprava sladice res ni zahtevna, imate več časa za njeno dekoracijo. Moj Sufle lahko postrežete s kepico sladoleda, stepeno smetano, s sadjem ... Pustite domišljiji prosto pot in jo okrasite po svoje.
Kako sta njena ustvarjalca zašla v podjetniške vode?
Zanimalo nas je, kdo sta Špela in Andrej, ustvarjalca te okusne sladice, in ali sta se že kdaj preizkusila v podjetništvu.
"Za naju je ta projekt prva izkušnja z inovativnim podjetništvom oziroma startup projektom. Sam sem po poklicu gostinec, po izobrazbi pa gostinski tehnik. Špela je po izobrazbi dipl. org. in menedžerka na področju kadrov, sicer pa že skoraj dve leti zelo uspešno vodiva lokal oziroma kavarno Moj Lokal. Vzgojena sva bila v zelo različnih okoljih, posledično imava tudi različne poglede na podjetništvo. Sam sem od svojih staršev prejel določene izkušnje oziroma lekcije o tem, absolutno pa se nadpovprečno dobro dopolnjujeva, podpirava in usklajujeva pri vseh pomembnih odločitvah. Špela skrbi za organizacijo, marketing, računovodstvo, sam sem operativni in idejni vodja," nam razkrije Andrej.
Navdih za Moj Sufle je že dolgo živ
Andrej pravi, da sta že dolgo gojila navdih za njun izdelek, in sicer že od prvega uspelega sufleja. Menita, da v trgovinah ni na voljo dovolj dobrih oziroma vrhunskih sladic, saj večina ponudbe temelji na izdelkih slabše kakovosti.
Začela sta tako, da sta Moj Sufle najprej uvrstila med ponudbo v njunem lokalu, potem pa je čedalje več strank povpraševalo po sufleju, ki bi ga lahko odnesli domov. Takrat sta se domislila, da bi ga ponudila tudi na policah trgovin. Po njunem prepričanju se sladici iz vrhunske čokolade ne more upreti prav nihče. "Kot zanimivost lahko povem, da imamo v lokalu stalno stranko, ki nama je bila v spodbudo. Ima namreč nepokretnega moža in mu je vsak teden nosila Moj Sufle domov," doda Andrej.
Tako sta se lotila podrobne analize trga – prvo dejstvo, ki ju je presenetilo, je bila izredno slaba kakovost izvedbe podobnih izdelkov. Nista pomislila, da njuna zamisel ne bi bila pozitivno sprejeta, saj sta že imela veliko odličnih odzivov gostov iz svojega lokala. Nekaj stvari sta morala prilagoditi, da sta dosegla želeni rezultat. V preizkušanje sta vključila veliko prijateljev, prav tako sta se zanašala na intuicijo.
"Podporo sorodnikov, prijateljev in znancev ter zaposlenih sva imela in jo še vedno imava. Absolutno so naju spodbujali, da izpeljeva projekt, kot midva to znava. Vsi pozitivni komentarji so naju gnali naprej in nisva razmišljala o neuspehu. Pomisleki, ki so se pojavili, so bili samo in zgolj, kako nama bo vse skupaj lahko uspelo izpeljati ob vseh trenutnih obveznostih, vodenju lokala in družinskem življenju," nam razloži Andrej.
Za zgled so jima bili tudi uspešno izpeljani projekti iz vseh dosedanjih sezon Štartaj Slovenija in dejstvo, da imamo v Sloveniji res veliko zelo uspešnih podjetnikov, ki so lahko vzor vsem nam.
Del od ideje do realizacije je najbolj zanimiv
Vsaj tako se je zdelo Andreju. Oba s Špelo pa sta zelo hvaležna in vesela, da sta del projekta Štartaj Slovenija, saj so izkušnje in znanja, ki sta jih in jih še bosta pridobila na tej poti, res neprecenljivi.
Brez težav pa ni šlo, saj so te del skorajda vsake podobne podjetniške zgodbe. "Enak postopek in enake sestavine so se ob bistveno večjih količinah različno oziroma drugače obnašale in potrebnega je bilo kar nekaj testiranja, da smo dobili produkt, ki ga imamo. Generalno pa ni recepta in bližnjic, misliva, da je vsak produkt zgodba zase in je težko dati kakšen konkreten nasvet," nam še razložita podjetnika.
Prepričana sta, da je sodelovanje v projektu Štartaj Slovenija privilegij, ki ni na voljo vsakomur, zato sta iskreno hvaležna za zaupanje in priložnost. "Pri vseh fazah gotovo ne bi šlo tako gladko brez podpore in nasvetov celotne ekipe, ki stoji za projektom. Poskušala sva izkoristiti in upoštevati vse dosedanje njihove izkušnje, nasvete, ogromno pa nama pomeni podpora pri marketingu, saj si tega v taki meri sama nikoli ne bi mogla omogočiti." Mislita tudi, da njun izdelek Moj Sufle lepo zaokroži celotno paleto izdelkov, ki so izbrani v tej sezoni.
Špela in Andrej imata tudi profila na Facebooku in Instagramu, kjer boste izvedeli še več o njuni odlični sladici, ki bo v hladnih dneh, ki so pred nami, zagotovo zadišala v marsikaterem gospodinjstvu.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču