V priljubljeni spletni trgovini Temu je naročila darilo za sina, a se je zgodila smešna napaka.
Courtney Couper je porabila le 3,96 funta (okoli 4,58 evra) za majico, na kateri naj bi bilo na sprednji strani natisnjeno ime njenega sina, medtem ko bi hrbtna stran ostala prazna. Pri naročilu je morala izpolniti obe polji za personalizacijo – tako za sprednjo kot za zadnjo stran. V polje za zadnjo stran je vpisala navodilo za prodajalca, a je sistem njeno sporočilo razumel dobesedno.
"Že ko sem pisala to sporočilo prodajalcu, sem se v resnici že smejala pri sebi in si mislila: predstavljajte si, da bi to res natisnili na hrbtni strani," je povedala Courtney. "Nikoli si nisem mislila, da bodo to dejansko naredili; zdelo se mi je, da so moja navodila res očitna."
Sporočilo se je glasilo:
- "Spoštovani prodajalec, ne želim nič natisnjenega na hrbtni strani. Rada bi, da zadnja stran majice ostane prazna. Hvala vam."
Courtney dodaja, da je bila sprva razočarana, a se je na koncu potem dodobra nasmejala. "Še vedno jo imam, bolj za šalo. Moj sin jo lahko nosi doma," je dejala.
Temu vrnil denar
Ko je težavo prijavila podpori strank Temu, ji je podjetje brez zapletov vrnilo denar. Courtney, ki živi v Ahipariju na Novi Zelandiji, pravi, da je to izkušnjo ni odvrnilo od nadaljnjih nakupov na priljubljeni strani, saj poudarja, da so njena prejšnja personalizirana naročila vedno uspela.
Vseeno je opozorila druge kupce, naj bodo previdni: "Obožujem Temu. V preteklosti sem naročila veliko personaliziranih stvari in bile so super. Ampak verjetno bi se izognila naročanju prilagojenih izdelkov, če želite, da sprednja ali zadnja stran ostane prazna," svetuje. "Mislim, da vaše naročilo ne bere prava oseba; to mora biti stroj."
Oglasil se je tudi Temu
Predstavnik spletne trgovine Temu je medtem sporočil: "Želimo se zahvaliti Courtney za naročilo. Razumemo, da ni izpolnilo njenih pričakovanj, in cenimo dober humor, ki ga je vnesla v situacijo."
Potrdili so, da je prejela polno povračilo, ter poudarili, da so kupci zaščiteni z 90-dnevno garancijo vračila denarja za izdelke, ki ne ustrezajo opisu.
- Preberite si tudi: Videti so kot navadne opanke, na Švedskem pa so zadnji hit mode in stanejo 'le' 150 evrov