Živa Avžner | 13. 5. 2021, 10:38

»Na začetku sem prodala le nekaj izdelkov na mesec, zdaj mi jih na leto uspe prodati več tisoč.«

Sara Kasper

Smo v obdobju, ko si čedalje več posameznikov želi imeti nekaj svojega. Govorimo o samostojni podjetniški poti, ki zahteva veliko truda – zgolj želja v tem primeru ni dovolj. 

Rebeka Perko je lastnica uspešne blagovne znamke Ustvarjalnica Rebeka Perko, ki kupcem ponuja izdelke, ki rišejo nasmehe na obraz. Ustvarja svoje rokovnike, dil'ce, emajlirane izdelke, skodelice in lončke za rože s poslikavo. Sicer po izobrazbi ekonomistka, je Rebeka po duši ustvarjalka. Z nami je delila nasvete, kako pričeti svojo kariero v podjetništvu, razkrila stvar, za katero bi želela, da bi jo vedela že na samem začetku, in se dotaknila korona situacije.

Kako se je vse skupaj začelo?

»Z ustvarjanjem sem pričela že v času študija na Ekonomski fakulteti. Takrat sem si malo za hec ustvarila Facebook stran in objavljala svoje izdelke. Na začetku je bila prodaja unikatnih, ročno porisanih skodelic le hobi, saj sem jih prodala le toliko, da sem si pokrila material. Ko je prodaja vsak mesec strmo rasla in je bila ob diplomi že zelo visoka, sem se odločila, da skočim na samostojno podjetniško pot,« z nami svoje začetke deli Rebeka Perko.

»Na začetku sem prodala le nekaj izdelkov na mesec, zdaj mi jih na leto uspe prodati več tisoč.«

Prvi koraki na samostojni podjetniški poti

Vsak prvi korak je težek korak, seveda ne samo na tem področju. Pred odločitvijo bodite pripravljeni tvegani in zvrhana merica poguma vam bo celotno zadevo zagotovo olajšala. Ker pa na pot stopate sami, zaupajte v svojo vizijo in verjemite vase. »Posameznikom bi svetovala naj bodo izvirni in vztrajni. Pomembno je, da ne  kopirajo drugih in da opravljajo delo, ki jih nadvse veseli,« svetuje Rebeka in poudari, da verjame, da lahko vsakdo svoj hobi spremeni v uspešno podjetje.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rebeka Perko (@ustvarjalnicarp)

Mnogi pravijo, da ti miselnost, da je vse možno, prinese veliko več uspeha. In res je, če si z glavo pri stvari in prepričan vase in svojo vizijo, bo vsaka ovira lažje premagana in vi posledično korak bližje svojemu cilju.

»Želim si, da bi že na samem začetku bolj verjela vase in v svoje izdelke. Želim si, da bi bila na začetku podjetniške poti pogumnejša in samozavestnejša,« prizna tudi Rebeka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rebeka Perko (@ustvarjalnicarp)

Pridobivanje sledilcev na družbenih omrežjih

Komunikacija s kupci je pomembna in eden od načinov, s katerim jo lahko dosežete, so različna družbena omrežja. Predvsem je pomembna kakovostna vsebina in spodbujanje interakcije. »Mislim, da so kupci začutili mojo iskrenost. Publiko rada vključim v sam postopek oblikovanja končnega produkta, saj jih pogosto povprašam za mnenje in upoštevam njihove kritike,« pove Rebeka. Vedno se trudi, da objavlja zabavne in prijetne stvari, ki sledilcem polepšajo dan, hkrati pa z objavami opozarja nase in kaže aktivnost.

"Stranka je pri meni vedno na prvem mestu."

Ne pozabite na kvalitetno fotografijo izdelkov. »To je zelo pomembno, saj izdelke kupcem predstavim ravno skozi fotografijo. Vse skupaj zagotovo pripomore k uspehu moje blagovne znamke,« je prepričana Rebeka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rebeka Perko (@ustvarjalnicarp)

Korona situacija je prinesla ...

»Neprestano razmišljam o svojih izdelkih, kako bi jih izboljšala in kaj vse bi lahko svojim kupcem še ponudila. Korona je na moj posel vplivala pozitivno, saj je večina ljudi doma in zato ogromno časa preživimo na družbenih omrežjih,« pove Rebeka in doda, da so se kupci iz fizičnih trgovin preselili na splet, kar pomeni, da trenutno spletna prodaja strmo narašča. »Moja prodaja je narastla za kar 40 %,« nam zaupa Rebeka.

Je to še en dober razlog, da se ravno zdaj odločite za skok na samostojno podjetniško pot? Mi mislimo, da vam lahko uspe!

Novo na Metroplay: Kako se dobro ločiti? | N1 podkast s Suzano Lovec