Zanimivosti Promocijsko sporočilo

Na zdravje Richu! Prvemu šampanjcu, ki je narejen za mešanje!

30. 5. 2016
Deli
Zbrane goste je pozdravila Maja Tratnik

Prihaja najbolj razburljiv letni čas – poletje. Ljubljana se odpira v vsej svoji lepoti in primerno je, da se na to odzovemo z najboljšim v nas. In prijateljstvu verjetno ni boljšega poklona, kot je kozarec šampanjca.

Irena Lušičič, modna urednica, in Milan Gačanovič, oblikovalec čevljev
Modni duo, Matjaž Plošinjak in Erik Maj Potočnik
Tina Berlec, predstavnica blagovne znamke in gostiteljica dogodka
Vokalistka dua Pliš, Aleksandra Ilijevski

Še posebej, ko gre za tako izbrano francosko znamko kot Veuve Clicquot, ki v svoje vrste dodaja novega člana – Veuve Clicquot Rich. Popoldansko druženje na priljubljenem shajališču ob Ljubljanici sta z v srce segajočim vokalom ter kitaro in kontrabasom obogatila glasbeni duo Pliš.

Šampanjec je od nekdaj veljal za simbol užitka, prestiža in ekskluzivnosti. Hiša Veuve Clicquot, ki slovi po svoji drznosti in inovativnosti, je predstavila povsem nov način pitja šampanjca, ki vključuje umetnost mešanja pijač, in tako ustvarila Veuve Clicquot Rich. Rich je navdihnjen z novo vizijo modernega pitja - za kombiniranje s svežimi sestavinami: ananasom, lupino grenivke, kumarami, stebelno zeleno, papriko ali čajem – vse to na ledu!

Druženje je otvorila Maja Tratnik, dogajanje pa sta v glasbeno popotovanje popestrila izvrstna vokalistka Aleksandra Ilijevski ter navihanec na kitari in kontrabasu Marko Gregorič, iz dua Pliš. Med gosti je bilo več ljubiteljev penečega vina in dragih prijateljev znamke Veuve Clicquot.