Tadej Premk: “Načrti so zato, da jih spreminjamo”

13. 9. 2020 | Vir: Story
Deli

Plesna tekmovalna kariera Tadeja Premka se je začela pri sedmih letih v enem izmed ljubljanskih plesnih klubov.

Poznejše članstvo v nekdanji zasedbi Artifex je pustilo silovit pečat – sedem mladih fantov, brez kakršnihkoli izkušenj iz sveta šovbiznisa, je čez noč postalo najbolj zaželena plesna atrakcija na sončni strani Alp. Vragolije so prikazovali na balkanskih odrih in izvajali delavnice po vsej Evropi. Sčasoma, ko so tekmovanja prerasla v rutino, pokalov in medalj pa je bilo čez glavo preveč, je umetnik zagrizel v jabolka sladkih priložnosti – pred kratkim v Akademiji UDO, ki v slovenskem prostoru zapolnjuje vrzel v znanju enega najbolj iskanih kadrov v trženjski stroki.

Upravljavec družbenih omrežij je danes eden izmed najbolj iskanih poklicev v sferi mlade generacije. Gre za napredna, sodobna znanja, s pomočjo katerih vsak akter marketinške stroke lažje kljubuje poslovnim preprekam. Tovrstne spletne platforme absolutno sodijo mednje, saj so že davno tega prerasle okvire zasebnega življenja in temeljito prevetrile ter preobrazile komunikacijo blagovnih znamk, ki jih upravljajo. S tem namenom se akademije udeležujejo različne generacije z raznovrstnimi predznanji – brez omrežij danes pač preprosto ne gre več, pa če si to želimo priznati ali ne.

Po burnem plesnem obdobju, v vrtinec katerega vas je pahnil uspeh na podestu oddaje Slovenija ima talent, danes zavzemate položaj vodje Akademije UDO, meke za marketinške simpatizerje. Kje tiči razlog za pobeg v študij marketinga, v diametralno nasprotje nekdanjega življenjskega poslanstva? Vas še kdaj zasrbijo pete?

Ples je še vedno moja prva strast. Razvila se je že v obdobju, ko družbena omrežja še niso bila tako pomemben vsakdanjik. Ko sem se seznanil tudi z njimi, pa sem ugotovil, da so mi pisana na kožo. Priložnost vodenja Akademije UDO sem zgrabil z obema rokama, zlasti zaradi soudeležitve pri snovanju programa. Z zavedanjem, kje meni primanjkuje znanja, smo s sodelavci lažje oblikovali vsebino določenega predmeta.

Bi lahko potemtakem dejali, da ste spremenili sanje?

Težko rečem, da sem sanje spremenil, prej obogatil. Tovrstni projekti mi še dodatno pomagajo pri uresničevanju ciljev, tako na profesionalnem področju kot na področju plesa. Veseli me ulov srednje poti med dvema strastema in združitev dveh vej, ki imata veliko različnega, a še vedno dovolj skupnega za kakovostno in polno življenje.

Ko ste se s soplesalci Artifexa odločili, da odprete plesno šolo, ste hkrati prevzeli vlogo direktorja istoimenskega podjetja. Pravijo, da se ponašate z izjemno močnim čutom za soljudi – ste ravno v obdobju Artifexa izpilili sposobnosti vodenja? Kaj vam v slednjem opravilu predstavlja največji zalogaj?

V osnovni in srednji šoli sem prevzemal odgovornost za vodenje šolskih prireditev, s čimer se je moja sposobnost vodenja v tem obdobju strmo stopnjevala. Občutek, da otroci oziroma obiskovalci programa zaradi mene rastejo, mi je vzbujal intenzivnejša čustva, kot biti svetovni prvak v hiphopu. Moje poslanstvo je prek lastnih izkušenj omogočiti boljše pogoje za življenje. Se pa pri projektih, ki jih vodim, večkrat zasačim, da popuščam. Nisem oseba, ki si zapira vrata, zato velikokrat popustim pri določenih predlogih, čeprav vem, da bi bilo bolje, če bi se določena stvar izvedla po moje.

Pri delu z ljudmi je pomembno sklepati kompromise, v določenih primerih pa je treba znati udariti tudi po mizi. S kakšno miselnostjo se prebijate čez prepreke?

Pri tem sem še malo prekratek. (smeh) Kot trener in pedagog želim iz svojih plesalcev izluščiti kar največ. Delo v marketingu ima vzpone in padce. Pozitivna naravnanost me spremlja skozi celotno kariero, zato stremim k temu, da jo širim tudi na ekipo, brez katere svojih uspehov ne bi mogel doseči. Za velike poslovne izzive je pomembno ob sebi imeti ljudi, ki si medsebojno zaupajo, in z njimi znati vzpostaviti zdrave odnose. Stremim k nenehnemu napredku - nič ni dovolj dobro in nič ni popolno.

Akademija te dni v šolske klopi vabi že drugo generacijo kandidatov. Ali prvo epizodo, ki ste jo organizirali v najhujšem možnem času, z njo zaplavali v neznano, a jo končali s 25 diplomanti, štejete kot osebni uspeh?

Seveda, vendar smo bili zaradi prvotnega pripravljanja programa, ki ni obsegal digitalne oblike, prisiljeni izvedbo čez noč digitalizirati. Od nekdaj delam stvari s srcem, predvsem tiste, v katere verjamem. Pomembna je mirna glava. Program smo prilagodili, priskrbeli ustrezno spletno programsko opremo in z njo seznanili predavatelje. Od posredovanja znanja v učilnicah, kjer imaš z ljudmi vizualno komunikacijo, so morali preklopiti na kamero, na kateri se moraš znajti in obdržati pozornost. Nekaterim bolj ustreza poslušanje v živo, drugim za računalnikom. Mi smo ponudili oboje.

Gre predvsem za prilagajanje. Športniki ga imate v krvi.

Vsak športnik ima rad izzive. Med poslovno kariero sem se soočil z nešteto izzivi, ki sem jih moral rešiti, saj na žalost nisem imel mentorja, ki bi me usmerjal na pravo pot. Ponosen sem na ekipo predavateljev in Marketing magazina, da nam je kljub covidu uspelo pod streho spraviti prvo izvedbo akademije. Prvih nekaj let je treba pozorno spremljati potek izobraževanja, saj želimo program izpiliti v največjem obsegu. Želimo si, da bi program postal sinonim za tovrstno izobraževanje, zato ga v skladu s trendi in povratnimi informacijami predavateljev sproti nadgrajujemo.

Kakšen prispevek s posodobitvijo obljubljate slovenskemu trgu?

Program smo v drugi izvedbi nekoliko razširili in k sodelovanju povabili nekaj novih priznanih predavateljev, ki vsem prijavljenim na podlagi izkušenj zagotavljajo oprijemljivo znanje. Akademija UDO Sloveniji prinaša strukturirano izobraževanje, kjer se prijavljeni spozna z marketingom, posameznimi družbenimi omrežji, pripravo strategije in dejansko pripravo vsebin.

Družbena omrežja sicer zaradi številnih pasti, zaradi katerih so pogosto oklicana za rano moderne družbe, spremlja negativna konotacija. Pa vendar – plavati s tokom je v tem primeru neizbežna poteza. Kako kritični ste do navedenega dejstva?

Zelo pomembno je znati prepoznati možne pasti in se ne zaplesti vanje. Poplava popolnosti na družbenih omrežjih je prvi alarm, ki bi moral vzbuditi kritičen pogled na objave.

Ste vrli uporabnik teh tudi sami?

Sem, vendar le v krogu prijateljev, a ne prepogosto. Aktiven sem na skoraj vseh omrežjih, kjer lahko iz prve roke dobim informacije o svetovnih trendih.

Se torej radi prepuščate naključjem ali ste človek natančno izdelanih načrtov?

Zagotovo nisem. Načrti so zato, da jih spreminjamo. Projekti jih za izpeljavo seveda potrebujejo, vsekakor pa imajo moji zastavljen predvsem okvir, znotraj tega nekaj opornih stebrov, preostalo pa prepuščam trenutku. Načrt namreč temelji na fikciji, ki bo v realnem svetu porušena. V zraku je preveč spremenljivk, da bi bil izdelan načrt na koncu dejansko izveden.

Za konec – le malo ljudi ve, da ste leta 2017 nastopali v izjemnem muzikalu Trač ali Malo hrupa za nič v MGL-ju, kar je vaš zadnji projekt v profesionalnem plesu. Znanje ste črpali tudi od pokojnega Gašperja Tiča. Vsestranskost mora biti vaša dodatna vrlina.

Pravi vodja projekta, ekipe ali podjetja mora imeti znanje z vseh področij, saj le tako lahko uspešno vodi in projekt zaključi z dobrimi rezultati.

Besedilo: Neja Drozg, Fotografije: Osebni Arhiv

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol