Diskontni trgovec namerava preoblikovanje hladilnih polic v glavnem zaključiti do sredine julija.
Aldi Süd spreminja razpored svežih mesnih izdelkov v svojih nemških trgovinah. V prihodnje izdelki ne bodo več razvrščeni po vrsti živali, temveč po načinu reje, je napovedal diskontni trgovec. Nov barvni sistem je namenjen temu, da bi kupcem olajšal prepoznavanje različnih načinov reje:
Izdelki iz 1. (hlev) in 2. (hlev + zunanji prostor) stopnje reje bodo na policah označeni z modro barvo, izdelki iz 3. (hlev na svežem zraku), 4. (prosta reja/paša) in 5. (ekološka reja) stopnje ter mleto meso pa bodo na voljo v zeleno označenem območju. Trenutne akcijske ponudbe svežega mesa bodo označene z rdečo barvo.
Preureditev hladilnih polic bo zaključena do julija
Aldi Süd načrtuje tudi prestrukturiranje oddelkov za mleko za neposredno porabo, klobase in sir, poročajo nemški mediji. Viseče oznake na stropih in magnetne folije bodo opozarjale na izdelke iz višjih stopenj reje živali. Diskontni trgovec namerava preoblikovanje hladilnih polic v glavnem zaključiti do sredine julija.
Po navedbah Aldi Süda se povpraševanje kupcev po izdelkih iz višjih stopenj reje stalno povečuje. Podjetje si je zadalo cilj, da do leta 2030 celoten asortiment svežega mesa, ohlajenih mesnih in klobasičarskih izdelkov ter mlečnih izdelkov lastnih blagovnih znamk preide na rejske sisteme 3, 4 in 5.
Novosti na trgovskih policah
Ta cilj je Aldi Süd že dosegel za puranje meso, govedino in mleko. Skupni delež svežega mesa iz višjih stopenj reje je dosegel 50 odstotkov. Aldi Süd je pred kratkim iz svojega asortimenta odstranil klobase iz reje 1. stopnje.
Tudi drugi trgovci napredujejo pri uresničevanju ciljev glede dobrobiti živali:
Kaufland je puranje meso in mleko za neposredno porabo preusmeril na 3. in 4. stopnjo reje, Edeka prav tako beleži napredek pri mleku, Lidl je medtem uvedel lastno oznako za blagovne znamke iz 3. stopnje reje.
Preberite si tudi: VIDEO: Šokanten posnetek, ki zmrzne kri v žilah: Poglejte, kaj je storil ta voznik