Nega las po 60. letu: Tako bodo videti lepo, zdravo in zelo privlačno

30. 5. 2024
Deli
Nega las po 60. letu: Tako bodo videti lepo, zdravo in zelo privlačno (foto: Instagram)
Instagram

S staranjem se spreminja tudi kakovost las, zato je pomembno, da prilagodimo nego las, da bodo videti kar se da lepo in zdravo.

Po 60. letu se lahko lasje tanjšajo, postanejo bolj suhi in izgubijo naravni lesk. Vendar pa lahko s pravimi koraki ohranimo njihovo lepoto in vitalnost. Tukaj je nekaj nasvetov, kako negovati lase po 60. letu.

1. Redno striženje

Redno striženje je ključno za ohranjanje zdravih las. Priporočljivo je, da lase strižete vsake 6 do 8 tednov, da se znebite razcepljenih konic in osvežite pričesko. Krajše pričeske pogosto izgledajo bolj zdravo in polno.

2. Vlažilni šampon in balzam

S staranjem lasje pogosto postanejo bolj suhi. Uporabljajte vlažilni šampon in balzam, ki bosta poskrbela za dodatno vlago. Izberite izdelke, ki vsebujejo sestavine, kot so arganovo olje, kokosovo olje ali karitejevo maslo, ki pomagajo nahraniti in obnoviti lase.

3. Nežno umivanje in sušenje

Lase umivajte z mlačno vodo, saj vroča voda lahko dodatno izsuši lasišče in lase. Nežno masirajte lasišče med umivanjem, da spodbudite prekrvavitev. Pri sušenju las ne drgnite z brisačo, temveč jih nežno popivnajte in pustite, da se posušijo na zraku ali uporabite sušilec pri nizki temperaturi.

4. Redna uporaba maske za lase

Enkrat tedensko uporabite vlažilno masko za lase, ki bo globinsko nahranila lase. Maske lahko pripravite tudi doma iz naravnih sestavin, kot so avokado, med in jajca. Pustite masko delovati vsaj 20 minut, nato jo temeljito sperite.

5. Zaščita pred toplotnimi obdelavami

Uporaba likalnikov za lase, kodralnikov in sušilnikov lahko poškoduje lase. Če jiih morate uporablati, da je vaša pričeska urejena, vedno uporabite zaščitni sprej proti toploti. Poskusite omejiti uporabo teh orodij in raje izberite naravne načine oblikovanja las.

6. Barvanje las

Če barvate lase, izberite nežne barve brez amoniaka in s čim manj škodljivimi kemikalijami. Poltrajna barva je manj agresivna kot trajna in manj škodi lasem. Razmislite tudi o postopnem prehodu na naravno sivo barvo, ki lahko izgleda zelo elegantno.

7. Pravilna prehrana

Zdrava prehrana igra pomembno vlogo pri ohranjanju lepih las. Prehrana bogata z vitamini in minerali, kot so biotin, vitamin E, cink in omega-3 maščobne kisline, pomaga ohranjati lase močne in sijoče. Uživajte veliko svežega sadja, zelenjave, oreščkov in rib.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Po svetu kulinarike in nazaj domov | Jorg Zupan