Nova platforma Coolio!, ki vsakodnevno vožnjo spremeni v vir zaslužka

12. 10. 2016
Deli
Vozniki se Cooliu! lahko pridužijo na uradni spletni strani, kjer ob prijavi vnesejo, kakšen avto vozijo, temu pa sledi izbira željene oglasne kampanje (foto: Coolio)
Coolio

Slovensko startup podjetje Coolio! predstavlja nov vir zaslužka, saj vsem voznikom z veljavnim vozniškim izpitom omogoča, da zaslužijo z oddajanjem oglasnega prostora na svojem avtomobilu.

Coolio! je nova platforma, ki vsakodnevno vožnjo spremeni v vir zaslužka
»V osnovi je najina ideja namenjena vozikom, ki v avtomobilu preživijo veliko časa,« pravi Matej Gostiša.
»Rešitev sva poimenovala Coolio! – kul način vožnje, ki ti pomaga, da prevožene kilometre obrneš sebi v prid,« dodaja Luka Vončina
Luka Vončina in Matej Gostiša
Prvi naročnik je podjetje AD Vita

Coolio! je obenem tudi inovativna oglaševalska platforma, ki naročnikom omogoča nov način koriščenja zunanjega oglasnega prostora. Tradicionalno fizično oglaševanje namreč združuje z vsemi prednostmi digitalih komunikacijskih kanalov - s segmentacijo, z možnostjo preračuna ogledov in dinamičnim določanjem cen. To nadgradi z aktivacijo ambasadorjev oglaševanega podjetja - Coolio! vozniki.

V začetku tega tedna se je na slovenske ceste zapeljalo prvih 150 avtomobilov, ki prevožene kilometre spreminjajo v dohodek. Namreč, slovensko start up podjetje Coolio! vsem voznikom z veljavnim vozniškim izpitom omogoča, da zaslužijo z oddajanjem oglasnega prostora na svojem avtomobilu.

»V osnovi je najina ideja namenjena vozikom, ki v avtomobilu preživijo veliko časa. Tudi sama sva med njimi in razmišljala sva, kako bi lahko prevožene razdalje kar najbolje izkoristila,« pravi Matej Gostiša. »Rešitev sva poimenovala Coolio! – kul način vožnje, ki ti pomaga, da prevožene kilometre obrneš sebi v prid,« dodaja Luka Vončina.

Vozniki se Cooliu! lahko pridužijo na uradni spletni strani, kjer ob prijavi vnesejo, kakšen avto vozijo, temu pa sledi izbira željene oglasne kampanje. Če so v kampajo izbrani, prejmejo navodila, kam in kdaj naj pripeljejo svoj avto, da ga bodo ustrezno polepili v dizajn in sporočilo izbrane kampaje. Pristop vozniku ne povzroča nobenih stroškov, saj se vozniki zavežejo le k temu, da bo njihov avto ostal polepljen do konca kampanje, ko bodo lahko izbrali tudi novo. Vsa komunikacija med voziki in Coolio! sistemom poteka preko spletne aplikacije, ki omogoča tudi, da si vozniki dohodek samostojno izplačajo na svoj tekoči račun.

Coolio! je tudi napredna in inovativna oglaševalska platforma, ki svojim naročnikom omogoča, da lahko spremljajo geografske in časovne prikaze svojih oglasov, angažirajo svoje ambasadorje, torej Coolio! voznike, in poleg splošne izpostavljenosti na oglasnih prostorih generirajo tudi direktne prihodke z akcijami, ki jih nudijo svojim voznikom ali tistim, ki se odzovejo na poziv oglasa. Vsako Coolio! vozilo je opremljeno s Coolio! vmesnikom, ki komunicira s Coolio! zalednim sistemom in omogoča preračun tarife glede na lokacijo Coolio! vozila. Naročnik lahko torej spremlja izpostavljenost svojih oglasov in učinkovitost kampanje glede na vnaprej predvidene parametre.

"Za komuniciranje kampanje "Sreča je doma", ki smo jo zasnovali v sodelovanju s Petrolom, je Coolio! idealen medij, saj odstopa od konvencionalnih oglasnih kanalov, hkrati pa nam omogoča dostop do širokega kroga ljudi," pojasnuje Katja Čampa, prokuristka podjetja AD Vita, ki je prvi naročnik startup podjetja Coolio!.