Paviljon, v katerem je David Bowie igral kmalu po objavi svojega prvega uspešnega singla Space Oddity, je bil uvrščen na seznam lokacij, ki bi jih bilo vredno zaščititi. Skupaj z drugimi glasbeniki je Bowie 16. avgusta 1969 nastopil v parku Croydon Road v Beckenhamu. Paviljon je že znan kot Bowiejev paviljon, poroča britanski BBC.
Kmalu po hitu Space Oddity iz leta 1969 je Bowie (1947-2016) s prijatelji organiziral festival Growth Summer Festival v Beckenhamu, kjer je živel z Mary Finnigan, stanodajalko, ki je postala njegova ljubimka.
Omenjeni paviljon je bil središče enodnevne prireditve, namenjena pa je bila zbiranju sredstev za stalni prostor njunega projekta Beckenham Arts Lab, ki se je začel kot klub v zaodrju bližnjega lokala Three Tuns. Kasneje je Bowieja navdihnila za sedemminutno skladbo Memory Of A Free Festival.
Duncan Wilson, vodja vladne službe Historic England, ki skrbi za ohranjanje zgodovinskega dela Anglije, je povedal, da je paviljon redek ostanek livarstva: "Toda njegov pomen kot lokacije, ki je navdihnila Davida Bowieja, nam pokaže, kako močni so lahko naši zgodovinski kraji in kako pomembno je, da jih zaščitimo, da bodo še naprej navdihovali ljudi."
Na predlog Historic England je paviljon na seznam lokacij, ki bi jih bilo vredno ohraniti, uvrstilo britansko ministrstvo za kulturo.
Prve paviljone v Angliji so zgradili v vrtovih v Kensingtonu v zahodnem Londonu. Odprli so jih leta 1861. Bowiejev paviljon je iz leta 1905 in je domnevno edini še obstoječi primerek, nastal v livarni McCallum and Hope.
Festival, ki se zdaj imenuje Bowie's Beckenham Oddity, bo v 50. izdaji potekal danes.
On the 50th anniversary of David Bowie’s historic appearance at the Growth Summer Festival on 16th August, 1969, the bandstand in Croydon Recreation Ground in Beckenham (on which he performed on the day), has received Grade II listing status. More Here: https://t.co/tuScxWi4On pic.twitter.com/7d14NDsCD5
— David Bowie Official (@DavidBowieReal) August 16, 2019
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču