Podjetniški nasvet Nine Slapšak – Odori (Štartaj Slovenija)

29. 10. 2017
Deli
Podjetniški nasvet Nine Slapšak – Odori (Štartaj Slovenija) (foto: Štartaj Slovenija Press)
Štartaj Slovenija Press

Tudi Nina Slapšak, ki se ji je s pralnim praškom Odori uspelo uvrstiti v osmerico izbrancev odmevnega izziva Štartaj Slovenija, je zgleden primer mlade podjetnice, ki se v svoj nov posel ne zaleti nepremišljeno.

Tako kot vsi zares uspešni mladi podjetniki, ki smo jih imeli priložnost spoznati tekom lanskega in letošnjega projekta Štarataj Slovenija, tudi Nina vse svoje nove produkte najprej preizkusi na omejenem, pa vendar tudi najbolj iskrenem in dobrohotnem vzorcu. V primeru ekološkega pralnega praška Odori so bili to najprej njeni družinski člani in prijatelji, idejo pa je obenem testirala tudi v certificiranem laboratoriju, ki je uspešnost produkta tudi znanstveno dokazal.

"Tako me je prepričal produkt sam, opogumili pa so me tudi odzivi, ki so bili nadvse spodbudni in pozitivni!"

Nina je tudi sicer vajena tega, da pred vsakim velikim in zahtevnim projektom raziskuje, a ne pozabi dodati, da je potrebno v svoj izdelek vendarle tudi verjeti in imeti zanj svojo vizijo.

Tako kot za večino mladih podjetnikov, ki so na začetkih svoje poslovne poti, je bila najtežja faza uspešnega lansiranja novega produkta njegovo plasiranje na trg. Ker je Nina Slapšak po izobrazbi kemijski inženir, ki se dobro znajde v laboratoriju, ne pa tudi v marketinških vodah, je bila zato toliko bolj vesela, da jo je pod svoje okrilje vzela ekipa Štartaj Slovenija, v kateri so med drugim tudi strokovnjaki, ki se spoznajo ne le na marketing, ampak tudi na promocijo izdelka.

Koliko denarja morate imeti, da vas nemške banke štejejo za bogate?

"Menim, da je to zame in moje podjetje nekaj najboljšega, kar se nam je zgodilo! Sam projekt Štartaj Slovenija, sodelujoči in ne nazadnje tudi kupci sami nam bodo pomagali, da se bomo učili veščin trženja in promocije, ki so za uspešnega podjetnika izjemno pomembne!"

In kaj bi Nina Slapšak svetovala tistim podjetnikom, ki si prav ta hip prizadevajo na trg poslati svoj lasten nov izdelek?

"Svetovala bi jim, naj bodo neustrašni in naj verjamejo v svojo idejo! Le tako jim bo uspelo premagati izzive na poti in doseči zastavljeni cilj."

Ne spreglejte!

Nina Slapšak se s svojim produktom Odori predstavlja v oddaji POP TV Štartaj, Slovenija!, njen naravi, človeku in pralnemu stroju prijazen pralni prašek pa vam je že na voljo na posebnih policah v megamarketih Interspar.

Štartaj Slovenija

Interspar

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"