Podjetniški nasvet Valentine Radič – Iconic Specialty Coffee (Štartaj Slovenija)!

5. 11. 2017
Deli
Podjetniški nasvet Valentine Radič – Iconic Specialty Coffee (Štartaj Slovenija)! (foto: Startaj Slovenija)
Startaj Slovenija

Ideje o novem poslu se nam rado porodijo same od sebe in neredko izvirajo iz naših hobijev in našega vsakdanjega življenja. Podobno je bilo tudi pri Valentini Radić in Gregorju Gazvodi. Njun posel s Specialty kavo, ki jo po zaslugi projekta Štartaj Slovenija danes že lahko najdete na policah Intersparov, se je rodila iz ljubezni in nuje po kvalitetni kavi.

Gregor Gazvoda je na svojih potovanjih po tujini kot profesionalni kolesar, ki med treningi in na tekmovanjih popije veliko kave, domov prinesel vzorce zares kvalitetne Specialty kave in z njo navdušil partnerko Valentino. A medtem, ko si je Gregor hotel za lastne potrebe takšno kavo pražiti še doma, je Valentina v njegovi želji prepoznala tudi potencial za dober posel. Da bi dobra ideja postala 'meso', se je v štirimesečnem podjetniškem programu Podjetno v svetu podjetništva o poslu pustila podučiti mentorjem in z njihovo pomočjo razvila produkt do te mere, da ga je lahko preizkusila tudi na terenu – pri prijateljih, znancih in bližnjih.

Navdušeni odzivi sta Valentino in Gregorja dovolj opogumili, da sta resneje raziskala trg in ugotovila, da razen dveh ponudnikov Specialty kave v Sloveniji na tem področju še ni konkurence. Še več. V resnici za njun produkt sploh še ni pravega trga.

»Prostora je seveda dovolj za vse, ker si domači pražarji nismo konkurenca, temveč se borimo za isto stvar in to je: izboljšanje kakovosti ponudbe in pitja kave v Sloveniji. Prav tako sem mnenja, da je vsak pražar zgodba zase, saj lahko dela z isto kavo, a bo rezultat drugačen. Praženje je umetnost, pražar pa jo izraža tako, da razvije naravne arome in okuse kave tako, da jih seveda zna ponoviti.«

A če je novopečenima pražarjema Specialty kave že uspelo, da sta prepričala ožji del javnosti in komaj kakšnega lastnika kavarne, se jima z uvrstitvijo v osmerico letošnjih podjetniških ekip projekta Štartaj Slovenija odpirajo vrata na širši trg.

»Ponosna sva, da sva del tako inovativnega in uspešnega projekta, ki pomaga podjetnikom tako pri promociji kot tudi pri plasiranju izdelka na trg,« sta še navdušena Valentina in Gregor, ki na pragu svojega velikega poslovnega preboja svetujeta mladim podjetnikom naslednje: »Vztrajajte! Najpomembnejša je vztrajnost. Svojo idejo poskusite realizirati kar najhitreje in ne dovolite, da bi vas na tej poti ustavile ovire.«

Zanimiv je seveda tudi njun življenjski moto. Takole pravita: »BUT FIRST, COFFEE ...«

Iconic Specialty Coffee

spar

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord