Zanimivosti Promocijsko sporočilo

Pogovor ob kavi z Lejlo Dautović Čaić - tudi o tem, kakšni smo ljubitelji kave!

20. 11. 2018
Deli
Pogovor ob kavi z Lejlo Dautović Čaić - tudi o tem, kakšni smo ljubitelji kave! (foto: Barcaffe Press)
Barcaffe Press

Lejla Dautović Čaić jekot  direktorica marketinga za Strateško poslovno področje kava pri Atlantic Grupi prepričana o naslednjem: “Kot vodilni na trgu kave smo se primorani spreminjati in ustvarjati trende.”

Nam je pa ob kavi uspela odgovoriti na nekaj naslednjih vprašanj ...

Kaj pa vam predstavlja kava?

"V naši družbi kava ni le pijača. Kava predstavlja trenutek zase. Vabilo na kavo je povabilo na pogovor. Ko nekoga dolgo nismo videli, je najpogostejše vprašanje, ki ga postavimo: 'Kdaj greva na kavo?', Ne glede na to, ali pijemo kavo ali ne. Kava je sinonim za druženje, pogovor in za zgodbe."

Kakšni smo kot ljubitelji kave?

“Kot ljubitelji kave v regiji smo raznoliki«, pove Lejla Dautović Čaić.

"Če pogledate na Balkan kot regijo, obstajajo območja, ki se razlikujejo glede na vrsto kave, ki jo ljudje radi pijejo. V Srbiji je najbolj priljubljena črna kava, pogosto brez dodatka sladkorja in mleka. V Bosni je situacija nekoliko drugačna, saj 40 odstotkov ljudi pije kavo z mlekom. Podobna situacija je v Sloveniji in na Hrvaškem, kjer je tudi velik delež ljudi, ki pijejo kavo z mlekom. Črnogorci imajo radi zelo pražene kave. Tako kavo uživajo ljudje v nekaterih regijah na jugu Srbije."

Kaj obljublja garancijo za kakovost kave, ki jo pijemo?

"Atlantic Grupa je največji regionalni proizvajalec kave. Barcaffè je številka ena v Sloveniji z več kot 70 odstotkov trga, leta 2020 bo praznoval svoj 50. rojstni dan. Grand kafa pa je lani praznovala svojo dvajsetletnico. Temelj uspeha vsake od naših blagovnih znamk je zaupanje. Kupec ve, da bo dobil enako kakovost in najboljšo kavo vsakič, ko kupi naš izdelek."

Kaj vas žene v inovacije v svetu ponudbe kave?

"Vse se spreminja, tako tudi potrošniki, njihove navade in okusi. Ko se bodo spremenili, se bomo skupaj z njimi spremenili in se jim prilagodili, da bi bili vedno njihova prva izbira, ko gre za kavo. Konec koncev, kot vodilni na trgu smo se dolžni spreminjati in ustvarjati trende."

Barcaffe