Popolnoma prenovljena Hiša iluzij praznuje in vabi na ogled

Popolnoma prenovljena Hiša iluzij praznuje in vabi na ogled (foto: Promocijski material) Promocijski material
14. 10. 2020 | Promocijsko sporočilo

Zahvaljujoč novi podobi, prenovljeni in odlično strukturirani razstavi ter cenovno izredno ugodni ponudbi, Hiša iluzij pričara edinstveno izkušnjo v svetu iluzij!

Hiša iluzij praznuje svoj 4. rojstni dan. Z novo, popolnoma prenovljeno razstavo Hiša iluzij postavlja nove standarde v svetu iluzij. Je osrednje stično mesto za vse potrebe, povezane z zabavo in izobraževanjem. V času osredotočenosti na inovativne pristope k zabavi in druženju, se Hiša iluzij popolnoma prilagaja potrebam trga. Z vizijo in zavzetostjo dviguje nivo in hkrati postavlja trende za prihodnje obdobje.

V začetku je Hiša iluzij delovala pod blagovno znamko Muzej Iluzij, ki je odprl svoja vrata septembra 2016. Takrat so bili prvi franšizni partner blagovne znamke, ki je kasneje zrasla v verigo franšiznih muzejev po celem svetu. Konec leta 2019 so se odpravili na samostojno pot.

V ta namen so takoj pristopili k redizajnu blagovne znamke, ponudbe, glavni fokus pa je bil na popolni prenovi razstave. Zaključek procesa, ki se je začel v drugi polovici 2019, je bil sicer načrtovan za prvo četrtino letošnjega leta. Zaradi ukrepov in težav, povezanih z virusom Covid 19, pa se je zaključil poleti. Odcepitev od franšize je sprožila svobodo prostega izražanja znotraj sveta iluzij in prikazovanje sveta iluzij skozi lastne oči.

»Odločitev o prenovi je nastala v želji, da obiskovalcem ponudimo edinstveno izkušnjo v svetu iluzij. Vse odločitve, ki smo jih sprejeli, so bile načrtovane z mislijo na obiskovalce. Ponuditi smo jim želeli nekaj novega, nekaj osupljivega in predvsem zapomnljivega. Že prej smo se poigravali s to realnostjo, sedaj pa smo imeli proste roke, da smo to realnost začrtali po svoje. Želimo postati še bolj zabavni in še bolj izobraževalni,« je povedal Dejan Grbič, direktor Hiše iluzij.

V Hiši je preko 70 različnih eksponatov, ki so v obliki sob, prostostoječih eksponatov in slik. Nastanejo lahko bodisi prisrčne slike z otroci bodisi bolj »odštekane slike« s prijatelji. V prenovo so se podali zelo strukturirano in vsakemu elementu iluzijskega sveta namenili svoj del. Eksponati so ločeni glede na sporočilnost, razločevalnost, zgodovinskost in vpetost v koncept Hiše iluzij.

“V želji, da bi se vsi obiskovalci, tudi skupine in predvsem šolske skupine, pri nas počutili varno, smo kreirali tudi zelo posebno ponudbo, in sicer ponudbo za skupine, ki smo jo poimenovali PRVI CORONA FREE muzej v Sloveniji. Tako bomo v prihodnjem obdobju prav posebej obravnavali skupinske goste na način, da bo celoten muzej namenjen samo njim. Stavba in še posebej vsak eksponat bodo pred vstopom skupine razkuženi, prostori bodo prezračeni, osebje pa ne bo v neposrednem stiku z obiskovalci. Na ta način bo obisk popolnoma varen oziroma “virus free,” pravi Jaka Raimondi, vodja programa Hiša iluzij.

Poleg novosti v muzejski razstavi, pa je novost tudi ledeni napitek slushy. Slushy, ki je prav tako neke vrste iluzija. Gre za napitek brez sladkorja, norih barv, ki preseneti s sladkim okusom.

Značke: hiša iluzij

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri