Poslovni nasvet tima, ki stoji za produktom VINY&GRETA

19. 11. 2017
Deli
Poslovni nasvet tima, ki stoji za produktom VINY&GRETA (foto: Igor Zaplatil)
Igor Zaplatil

Gregor Bulc, Andrej Kunej in Andrej Remškar so v podjetniškem svetu zdaj že prekaljeni mački. Za njimi je že uspešna kariera v korporativnem svetu, pa tudi kar nekaj lastnih podjetniških podvigov. Eden zadnjič pa je še posebno odmeven.

Fantje namreč tvorijo tisti podjetniški tim, ki se je s svojim produktom uspel uvrstiti med osmerico letošnjega projekta Štartaj Slovenija. Svoje bogate izkušnje iz poslovnega sveta pa so bili pripravljeni deliti tudi z našimi bralci.

Idejo za produkt, po katerem jih bo kmalu poznala cela Slovenija, so prišli povsem intuitivno. Šele kasneje, ko je ideja zorela in postajala oprijemljivejša, pa so vklopili tudi svojo racionalnejšo in bolj kritično plat. Z nekaj raziskovanja trga in trendov v svetu so hitro spoznali, da vplivi iz sveta nezadržno prihajajo tudi v naš prostor in da bi zato morda lahko prehiteli domačo konkurenco, ki je tisti hip praktično še ni bilo. Lansirali so solatno - desertne prelive Viny&Greta in bili pri tem dovolj samozavestni ter prepričani v svoj uspeh, da so se z njim prijavili tudi v izziv Štartaj Slovenija.

In to kakšen izziv!

Priložnost, da sodelujejo z največjimi akterji na področju trgovine, marketinga, oglaševanja in bančništva, je prišla tudi z velikimi obveznostmi in roki. Slednjim so bili nazadnje kos le tako, da so se naslonili drug na drugega: "Srečo smo imeli, da smo trije. In trem je prav zares lažje vleči voz kot enemu. Skupaj smo hitreje našli rešitve, sprejemali odločitve in zaključevali nešteto odprtih tem. V veliko pomoč so nam bile pretekle izkušnje iz poznanstva, zato smo hitro identificirali pomembna področja in poiskali primerne rešitve. Naš poslovni model sloni na partnerstvih, kjer vsak obvladuje svoje področje, partnerstvo pa v osnovi sloni na zdravih poslovnih odnosih."

Čeprav praksa povezovanja in razdelitev poslovnih aktivnosti na deležnike posla morda ni običajna poslovna praksa pri novo ustanovljenih podjetjih, pa je v primeru tima, ki stoji za produktom Viny&Greta, več kot učitno zmagovalna kombinacija.

"Pogosta napaka podjetnikov, ki jih poznamo, je, da so naravnost zaljubljeni v svoje ideje in zato težko prisluhnejo drugim, pa četudi gre za področja, ki jih sami ne obvladajo najbolje. Če hočeš biti uspešen, moraš včasih pozabiti na lasten ego in biti racionalen. Največja napaka je tista, ki je ne popraviš, četudi gre za tvojega 'otroka."

Fantje pa imajo za mlade podjetniške še en nadvse dragocen nasvet: "Če je ideja prava, boste z njo zagotovo obsedeni, zato vas ne bodo ustavili nobeni pomisleki in nobena prepreka. A bodite kritični in se ne zanašajte preveč na to, da se bo nekaj zgodilo kar samo od sebe. Še posebno, če si želite, da bi se stvari razvijale v pravo smer. Sprašujte, vključujte ljudi v svoj projekt. Lahko pokličete tudi nas. Verjamemo, da je izkušnje potrebno deliti, si med seboj pomagati in se spodbujati. Prav lepo je videti, da je ta trend tudi sicer med mladimi poslovneži in startup sceno vedno bolj prisoten."

vini greta

Za konec še tole:

  • "Za dobro počutje si v največji meri odgovoren sam. Je pa dobro, da ti sreča stoji ob strani." - timski moto ekipe Viny&Greta

  

Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del