Režiser Paolo Magelli je priznal: "Čas je za igralsko revolucijo!"

12. 12. 2017
Deli

Po nedavni premieri Čehove igre Galeb, bila je na velikem odru SNG Nova Gorica, je legendarni italijanski režiser Paolo Magelli, ki je desetletja ustvarjal v različnih evropskih državah in sodeloval tudi z različnimi gledališči po nekdanji Jugoslaviji, priznal: "Dolgo sem pri svojem delu intenzivno eksperimentiral z različno tehnologijo in podobnim. Zdaj pa sem se utrudil tovrstnih performativnih konceptov. Mislim, da je prišel čas, da se gledališče vrne igralcu, prišel je čas 'igralske' revolucije. Priznajmo si, gledališča brez igralca ni."

Gledališki ustvarjalec, ki je s svojo poetiko zaznamoval evropsko gledališče, je še dodal, da je Čehovo igro Galeb tokrat že četrtič postavil na oder, a da predstava ni popolnoma nič povezana z njegovimi dosedanjimi postavitvami. "Galeb v Beogradu, ki sem ga režiral s 26 leti, je bil Galeb moje mladosti, v Wuppertal je bil del eksperimenta, Galeb v Zagrebu je nastajal med vojno. Ugotovil sem, da je vsaka režija Galeba v mojem življenju predstavljala začetek nečesa. Tokrat gre za začetek vračanja k osnovnemu gledališkemu konceptu, ki temelji na igralcu, da ekspresivno in iskreno spregovorimo o naših emocijah."

Po premieri so si bili mnogi poznavalci in ljubitelji gledališča edini: "Slovensko občinstvo je redko deležno tako domišljene in odlične postavitve Čehova."

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču