Potniki letalske družbe Ryanair se bodo že zelo kmalu soočili s takšno pomembno spremembo.
Potniki letalske družbe Ryanair se bodo kmalu morali prilagoditi veliki spremembi – to je potrdil tudi direktor podjetja. Ryanair načrtuje od novembra 2025 ukinitev tiskanih kart za vkrcanje. Namesto tega bo letalska družba izključno uporabljala digitalne karte, ki bodo dostopne preko aplikacije Ryanair.
S tem ukrepom želijo znatno zmanjšati porabo papirja in delovati na okolju prijaznejši način, je sporočil direktor Michael O’Leary za Business Insider. Ta sprememba bo vplivala na milijone potnikov, ki bodo odslej morali uporabljati aplikacijo Ryanair, da bi prenesli svoje karte za vkrcanje, ki bi jih po priporočilih, po letu, iz varnostnih razlogov morali uničiti.
Zraven te spremembe bo Ryanair ukinil tudi pristojbino za prijavo na letališču, ki trenutno znaša 55 evrov, pišejo strokovni viri iz letalske industrije. Cilj te spremembe je zmanjšati več kot 300 ton papirnih odpadkov letno.
Izzivi za potnike brez pametnega telefona
Po poročanju Business Insidera, 80% potnikov Ryanaira že uporablja digitalne karte. Vendar preostalih 20%, ki jih doslej niso uporabljali, se bo moralo prilagoditi novim pravilom. To bi lahko predstavljalo poseben problem za potnike brez pametnega telefona ali tiste z izpraznjeno baterijo. Da bi se izognili težavam, je Michael O’Leary napovedal, da bodo letališča imela posebne ukrepe za take primere, ki bodo stopili v veljavo novembra 2025, skupaj z novimi pravili o digitalnih kartah.
Primer zavrnjenega zakonskega para
Odločitev o ukinitvi tiskanih kart bi lahko imela tudi pozitiven odmev. Namreč, v preteklosti je bil zabeležen primer zakonskega para, ki ni mogel vstopiti na let, ker ni imel natisnjene karte za vkrcanje. Par je prišel eno uro pred odhodom, že sta opravila spletno prijavo in imela samo ročno prtljago. Toda, ker je bil šalter za prijavo že zaprt, osebje letališča ni moglo več natisniti kart, zaradi česar sta zamudila let. S tem ukrepom se Ryanair želi v prihodnosti izogniti podobnim problemom in poenostaviti postopek vkrcanja za vse potnike.