November je mesec, ko si moški po vsem svetu množično puščajo rasti brke in na ta način ozaveščajo o raku prostate in drugih bolezni, ki prizadenejo zgolj ali predvsem moške. Svetovnemu gibanju Movember se letos pridružuje tudi inovativno družinsko podjetje Skaza iz Velenja – linijo dizajnerskih izdelkov C! Cuisine iz reciklirane plastike so obogatili s posebno izdajo kolekcije »brkatih« lončkov.
»Z lončki v beli barvi in barvi kapučina s črnimi brki želimo podpreti gibanje, ki se mu je v desetih letih pridružilo že skoraj pet milijonov ljudi po vsem svetu. Hkrati naše kupce ozaveščamo o pomenu zdravja tudi za moške. Z nakupom »brkatega« lončka bo vsak prispeval 25 centov v sklad Društva za boj proti raku Velenje,« pravi direktorica Skaze Tanja Skaza.
S to gesto velenjsko podjetje, ki bo prihodnje leto beležilo že 40 let, vnovič dokazuje, da na vsakem koraku stremi k družbeno odgovornemu delovanju. »Brkati« lončki bodo slovenske kupce ves november ozaveščali o pomenu moških zdravstvenih težav v založbah Mladinske knjige in v trgovinah E. Leclerc v Ljubljani in Mariboru.
Podjetje Skaza je že 39 let del razvoja Šaleške doline in zaposluje več kot 310 ljudi. Spada v skupino 100 najbolj navdušujočih podjetij v Evropi in je prejelo več nagrad, med drugim priznanje Zlata gazela 2014, Managerkam prijazno podjetje, direktorica Tanja Skaza pa je postala Mlada managerka 2014 in Evropska naj managerka 2014. Podjetje je razvojno usmerjeno in je pod imenom znanih multinacionalk, s katerimi sodeluje, prisotno v več kot 5 milijonih domov po vsem svetu. V zadnjih petih letih so začeli izdelovati tudi izdelke z lastnima blagovnima znamkama, kuhinjski kompostnik za biološke odpadke Organko in linijo kuhinjskih dizajnerskih izdelkov C! Cuisine, s čimer so vnesli pridih sodobnega življenjskega sloga še v 1,3 milijona domov.
Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del