Janja Štrumbelj meni, da je potica premalo prisotna v urbanem okolju – v kavarnah, hotelskih kavarnah, najboljših slaščičarnah – in je turist v Ljubljani ne more okusiti.
Potico želi modernizirati. Meni, da je že prav, da se dobi na kmečkih turizmih in v tradicionalnih gostilnah, ni pa prav, da je ni v urbanih okoljih.
Njena ideja je, da bi se potice dobile v vsaki boljši kavarni ob kavi, čaju in da bi postala slovenski mafin, zato jo tudi peče v velikosti mafina in z različnimi nadevi: orehovim, pehtranovim in lešnikovim, razvija pa tudi nove okuse nadevov, recimo čokoladnega. V tem vidi svojo poslovno priložnost. Idejo je prijavila tudi na Obrtni zbornici na razpisu za inovativne ideje mladih, kjer je v kategoriji nad 40 let dobila prvo nagrado, ponosna pa je tudi na to, da je dobila nagrado za žensko idejo. Njen namen je iz tega zgraditi prepoznavno blagovno znamko, ki ne bo zagotavljala le dobrega imena, ampak tudi vrhunsko kakovost, na katero bodo kupci lahko vedno računali.
Več na: www.potice.si
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču