Softnet mobil s ponudbo, prilagojeno vsakemu podjetju posebej

Andrej Boštjančič, direktor podjetja Softnet (foto: Barbara Reya) Barbara Reya
1. 2. 2017 | Promocijsko sporočilo

»Podjetje, ki deluje v več državah in za mobilno telefonijo vsak mesec plačuje od 3000 do 4000 evrov, čaka na prilagojeno ponudbo mobilnega operaterja tri mesece. Naš odzivni čas je občutno krajši, podjetju najpozneje v nekaj dneh izdelamo unikatno ponudbo,« poudarja Andrej Boštjančič, direktor podjetja Softnet, ki je letos na slovenski trg vstopilo kot tretji ponudnik virtualnega mobilnega omrežja oziroma kot sedmi ponudnik mobilne telefonije.

Na slovenskem trgu so štirje ponudniki s svojim omrežjem in zdaj skupaj z novim ponudnikom, Softnet mobil, trije, ki omrežje najemajo. Softnet mobil je edini specializirani ponudnik za podjetja na področju mobilne telefonije. Glede na napovedi, da se bo število mobilnih operaterjev v prihodnje zmanjšalo, je odločitev Softneta za vstop na mobilni trg pogumna. Boštjančič pravi, da so se za ta korak odločili, ker so želeli zaokrožiti ponudbo za podjetja in jim ponuditi celostne telekomunikacijske storitve. Poleg tega je prepričan, da je v segmentu zahtevnejših naročnikov – tako pri malih kot tudi pri velikih podjetjih – še vedno prostor za novega ponudnika: »Z mobilno telefonijo začenjamo v Sloveniji, prihodnje leto načrtujemo širitev najprej na Hrvaško, v Bosno in Hercegovino ter v Srbijo, pozneje še drugam.«

Podjetje Softnet je na trgu že 21. leto, s svojimi telekomunikacijskimi storitvami pa je prisotno v 16 državah: poleg Slovenije še na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Makedoniji, Nemčiji, Avstriji, Bolgariji, Romuniji, Albaniji, Rusiji, na Kitajskem, v Singapurju, Vietnamu in od lani še na Filipinih. V Sloveniji imajo 18 zaposlenih, po vsem svetu pa več kot 55.

Upravljajo napredno mednarodno omrežje, ki zagotavlja kakovostne telefonske, fiksne in mobilne, podatkovne in glasovne storitve, oblikovane posebej za podjetja. »Med vsemi ponudniki najbolj celovito pokrivamo države nekdanje Jugoslavije. Naša prednost je, da smo zelo prilagodljivi in hitro odzivni, predvsem pa ponujamo povsem personalizirane storitve – prilagodimo jih vsakemu podjetju posebej, s čimer se večja podjetja v naši panogi ne ukvarjajo. Posameznemu podjetju prilagojeno, unikatno ponudbo izdelamo najpozneje v nekaj dneh, medtem ko je odzivni čas pri drugih operaterjih tri mesece,« pravi Boštjančič.

Za vsako stranko ocenijo, kakšni bodo prihranki – tako neposredni, ki nastanejo zaradi zmanjšanja stroškov za telekomunikacijske storitve, kot tudi neposredni, ki povečujejo produktivnost in so za podjetje prav tako pomembni, če ne celo bolj. Koliko bodo podjetja prihranila z integracijo vseh njihovih storitev, torej tudi z mobilno telefonijo, še ni mogoče reči, ker z mobilno telefonijo šele začenjajo in izračunov še nimajo. Prihranki bodo že pri prenosu podatkov, saj je obračunska enota pri Softnet mobilu 1 kB, medtem ko je pri drugih operaterjih 10 ali celo 100 kB.

»Podjetje z 20 zaposlenimi, ki ima pisarne v Sloveniji, na Hrvaškem in v Bosni in Hercegovini, je z integracijo naših storitev samo pri neposrednih stroških za fiksno telefonijo prihranilo približno 200 evrov na mesec. Pred tem so pogovore med seboj plačevali po tarifi za mednarodne pogovore, zdaj se pogovarjajo brezplačno. K temu je treba prišteti še prihranke pri stroških za vzdrževanje, saj za vse poskrbi en sam operater, torej mi. Ključni so neposredni prihranki, saj imajo dostop do vseh potrebnih podatkov v realnem času, direktor pa prek aplikacije neposreden vpogled v tekoče poslovanje podjetja v vseh treh državah, ki ga prej ni imel,« je še povedal Andrej Boštjančič.

Podjetje Softnet deluje že 21. leto, letos pa so na slovenski trg vstopili kot tretji ponudnik virtualnega mobilnega omrežja oziroma kot sedmi ponudnik mobilne telefonije. Njihova prednost je, da lahko podjetjem, tudi največjim, zagotovijo celostne telekomunikacijske storitve, ki so v celoti prilagojene potrebam posameznega podjetja. Strankam nudijo vso podporo na enem mestu, so hitro odzivni in prilagodljivi. Prisotni so v 16 državah: poleg Slovenije še na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Makedoniji, Nemčiji, Avstriji, Bolgariji, Romuniji, Albaniji, Rusiji, na Kitajskem, v Singapurju, Vietnamu in od lani še na Filipinih. V Sloveniji imajo 18 zaposlenih, po vsem svetu pa več kot 55.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri