»Kupci vse pogosteje iščejo kreme z višjimi zaščitnimi faktorji.«
V nemških drogerijah in lekarnah je vse težje najti kreme za sončenje z zaščitnim faktorjem (SPF) pod 20. Velike trgovske verige, kot sta dm in Rossmann, skorajda več ne ponujajo izdelkov z zaščitnim faktorjem SPF 10, 15 ali nižjim. Zakaj? Alexander Strehlau, odgovoren za marketing pri dm-u, pojasnjuje, da se je povpraševanje po kremah z višjim zaščitnim faktorjem močno povečalo: »Opazili smo, da vse več kupcev izbira izdelke z SPF 30, 50 ali 50+, da bi dosegli čim boljšo zaščito pred soncem. Zato v našem asortimanu večinoma ponujamo kreme, losjone in pršila z zaščitnim faktorjem 30 ali višjim.«
Tudi drogerija Rossmann potrjuje trend: »Kupci vse pogosteje iščejo kreme z višjimi zaščitnimi faktorji.«
Lekarne: Zavedanje o zaščiti kože narašča
Bettina De Schrijver, lastnica lekarne v Kasslu, poudarja, da so se spremenili tako potrošniška ozaveščenost kot tudi okoljski pogoji: »Kožo je treba bolje zaščititi. Vse več strank zahteva izdelke z zaščitnim faktorjem 30,« pravi De Schrijver.
Kaj to pomeni za potrošnike?
Nizke zaščitne faktorje (SPF 10–15) je vse težje najti, čeprav so nekateri izdelki z SPF 20 še vedno na voljo. Priporočena je uporaba krem z zaščitnim faktorjem 30 ali več, predvsem zaradi večje ozaveščenosti o škodljivosti UV-žarkov. Testi kažejo, da visoki zaščitni faktorji nudijo boljšo zaščito. Nekatere najbolje ocenjene kreme imajo SPF 50+.
Trend močnejše zaščite pred soncem je vse bolj izrazit. Čeprav nekateri še vedno raje uporabljajo izdelke z nižjim zaščitnim faktorjem, se trg prilagaja povpraševanju po učinkovitejših izdelkih. Če torej iščete kremo z nižjim SPF, je bolje, da jo poiščete pravočasno – ali pa se prilagodite novim standardom zaščite kože.
- Preberite si tudi: Bananine olupke hranite kot zlato: Delajo čudeže za telo in ga ščitijo pred rakom