Mnogi pogosto zahajajo k temu trgovcu.
Kljub že široki prisotnosti se Netto še naprej širi in odpira več novih trgovin kot konkurenca. Fokus podjetja je na podeželskih območjih, kjer želi povečati tržni delež. Netto Marken-Discount je leta 2024 povečal število svojih prodajaln na več kot 4.300 lokacij, vključno z okoli 90 trgovinami s pijačo, poroča Lebensmittel Zeitung. S tem ima Netto več trgovin kot Aldi Nord in Aldi Süd skupaj. Podjetje še naprej načrtuje širitev, zlasti na podeželju.
Netto ostaja najaktivnejši diskont
V letu 2023 je Netto z 72 novimi odprtji postal najaktivnejši nemški diskont na področju širitve. Po lastnih navedbah je odprl celo več kot 100 novih trgovin, poleg tega pa je moderniziral ali razširil okoli 440 obstoječih poslovalnic.
- Povečanje prihodkov: prihodki so zrasli za 2,7 %, dosegli pa so 17,6 milijarde evrov.
- Vpliv inflacije: resnični pomen rasti je nekoliko zmanjšan zaradi inflacije.
- Modernizacija trgovin: uspešno zmanjšano zaostajanje pri vlaganju v starejše prodajalne.
- Struktura poslovalnic: od leta 2018 so zaprli več kot 500 trgovin, ki so bile pogosto na novo zgrajene na isti lokaciji.
Strateški fokus: dobičkonosnost na podeželju
Strategija širitve v manj poseljenih regijah je v panogi ocenjena različno. Ključno je, da te lokacije ostanejo dobičkonosne, da bo mreža dolgoročno vzdržna. Medtem ko se Netto širi na podeželju, se Aldi in Lidl s svojimi ambicioznimi cilji rasti osredotočata na urbana območja. Nove prodajalne odpirata le tam, kjer se pričakuje letni promet najmanj šest milijonov evrov.
Tudi Penny se širi
Po letih zapiranj se diskont Penny vrača s širitvijo – načrtuje odprtje 60 novih lokacij.
- Preberite si tudi: Zakaj psi tako pogosto zehajo? Ne, ni zato, ker bi bili zaspani, razkriva veterinar