Po podatkih podjetja so digitalne cenovke že nameščene v vseh poslovalnicah.
Digitalizacija olajšuje številne procese – in ne izpušča niti trgovin Kaufland. Na oddelku kruha je uvedena nova sprememba, ki jo bodo opazili tako kupci kot zaposleni. Že nekaj časa imajo v Kauflandovih trgovinah digitalne cenovke v oddelkih za sadje in zelenjavo. Zdaj podjetje stopa še korak dlje in uvaja to tehnologijo tudi na oddelek s kruhom. To prinaša številne prednosti – tako za zaposlene kot za same kupce.
Kaufland odslej uporablja digitalne cenovke
Elektronske cenovne oznake zmanjšujejo ročno delo zaposlenih v več kot 770 trgovinah Kaufland, navajajo v aktualnem sporočilu za javnost. V oddelkih s svežimi izdelki, kot so sadje, zelenjava in pekovski izdelki, se cene pogosto spreminjajo – zaradi sezonskih vplivov, promocij ali večernih popustov.
Za razliko od sprememb v blagajniškem sistemu pa tiskanje in nameščanje novih papirnatih cenovk vzame veliko časa. Z okoli 100.000 digitalnimi cenovkami, ki jih je Kaufland namestil v oddelkih kruha, je zdaj tega konec. Spremembe prihajajo tudi pri avtomatih za vračilo embalaže – da bi prihranili čas kupcem.
"Hitrejše spremembe cen" – prednosti digitalnih cenovk za Kauflandove kupce
„Z uvedbo digitalnih cenovk v pekovskem oddelku lahko našim kupcem še hitreje in natančneje prikazujemo spremembe cen neposredno na polici. Za naše zaposlene to pomeni manj ročnega dela in več časa za ključne naloge, kot so preverjanje svežine in polnjenje polic,“ je o prednostih digitalnih oznak povedal Matthias Weinreuter, strokovnjak za procese ESL.
Po podatkih podjetja so digitalne cenovke že nameščene v vseh poslovalnicah v Nemčiji, medtem ko se v nekaterih trgovinah še zaključujejo zadnja dela. V vseh drugih državah, kjer posluje Kaufland, naj bi bila zamenjava papirnatih oznak z digitalnimi dokončana do konca julija.
Preberite si tudi: VIDEO: Šokanten posnetek, ki zmrzne kri v žilah: Poglejte, kaj je storil ta voznik