Mnogi bodo že kmalu ostali brez dela.
Avtomobilski dobavitelj Continental načrtuje zmanjšanje približno 3.000 delovnih mest, vključno z zaprtjem ene tovarne v Nürnbergu. Ti ukrepi so odziv na krizo v avtomobilski industriji. Podjetje si prizadeva zmanjšati stroške raziskav in razvoja, medtem ko predstavniki zaposlenih kritizirajo načrtovane rez. Continental načrtuje tudi ločitev avtomobilskega sektorja v samostojno podjetje do konca leta.
Do konca leta 2026 se načrtuje dodatno zmanjšanje 3.000 delovnih mest v manj uspešnem sektorju avtomobilskih dobaviteljev, od tega 1.450 v Nemčiji. Najbolj bodo prizadete nemške zvezne dežele Hessen in Bavarska, medtem ko se bo lokacija v Nürnbergu popolnoma zaprla.
Continental je že pred letom dni napovedal odpravo 7.150 delovnih mest v avtomobilskem sektorju, od tega 5.400 v administraciji in 1.750 v razvoju. Po podjetju je približno 80 do 90 % teh ukrepov že izvedenih. Z napovedanimi dodatnimi 3.000 odpuščanji skupno število zmanjšanih delovnih mest presega 10.000. Podjetje dodatno zmanjšanje števila zaposlenih utemeljuje s poslabšanjem razmer v avtomobilski industriji.
Frankfurt ponovno prizadet
V Frankfurtu, kjer Continental zaposluje 4.000 delavcev, je načrtovano za 220 delovnih mest manj v razvoju. Prejšnje leto je bilo v Frankfurtu že odpuščenih na stotine zaposlenih. Podobna situacija je v Babenhausenu v Hessenu, kjer trenutno dela približno 1.800 ljudi. Zaprtje inženirskega centra v Nürnbergu bo prizadelo 140 zaposlenih.
Dodatna odpuščanja bodo tudi v Ingolstadtu (20 od 1.550) in Regensburgu (40 od 3.800). Zmanjšanje števila zaposlenih bo vplivalo tudi na podružnico za programsko opremo Elektrobit s sedežem v Erlangenu in na lokacijah v Berlinu, Stuttgartu in Braunschweigu. Tam bo odpravljenih 480 delovnih mest, od tega 330 v Nemčiji.
Vsako deseto delovno mesto v razvoju bo ukinjeno
Na globalni ravni načrtuje Continental odpravo približno 10 % od trenutnih 31.000 delovnih mest v razvoju. Podjetje si prizadeva izvesti zmanjšanje števila zaposlenih na čim bolj družbeno sprejemljiv način, pri čemer naj bi večina sprememb potekala prek naravnega odliva, kot je upokojitev. Podrobnosti bodo dogovorjene s predstavniki zaposlenih.
"Zaradi zahtevne tržne situacije se je izkazalo, da dosedanji ukrepi niso dovolj za doseganje naših ciljev," je dejal predstavnik Continentala. Cilj je zmanjšati stroške raziskav in razvoja na manj kot 10 % prihodkov do leta 2028.
"Bodoče tehnološke ponudbe so ključne za naše podjetje," je dejal Philipp von Hirschheydt, vodja avtomobilskega sektorja. "Zato bomo v prihodnjih letih znatno vlagali v raziskave in razvoj, hkrati pa neprekinjeno izboljševali našo konkurenčnost za trajnostni tržni uspeh," je zaključil Philipp von Hirschheydt.