Dieta, s katero boste vedno siti in pokurili do 1000 kalorij dnevno temelji na TEM živilu!

Dieta, s katero boste vedno siti in pokurili do 1000 kalorij dnevno temelji na TEM živilu! (foto: Profimedia) Profimedia
22. 3. 2022

Kako pogosto se jajca znajdejo na vašem jedilniku? Zagotovo bodo od zdaj naprej vaš največji zaveznik v boju za izgubo odvečnih kilogramov.

Za hitro izgubo teže obstajajo izjemno učinkovite, a včasih celo nevarne diete, ki vam omogočajo, da v zelo kratkem času opazite spremembe na svojem telesu in izgubo odvečnih kilogramov. Govorimo o izjemno nizkokaloričnih dietah, ki so zelo restriktivne in verjetno ne bodo ustrezale vsem, zagotovo pa ne obljubljajo dolgoročne rešitve ter zdravja.

V času posluževanja takšne diete,  telo namreč izpostavimo "stradanju" in ne zgolj z vidika pomanjkanja kalorij, tudi z vidika pomanjkanja hranil in vitaminov, ki jih naše telo za osnovno delovanje, nujno potrebuje. Sicer se boste s takšno dieto hitro znebili odvečne teže, a takoj ko boste začeli z "normalnim prehranjevanjem", saj večno na takšni dieti ne boste zdržali, bo vsa izgubljena teža zopet prišla nazaj. 

Morda restriktivna dieta, a kljub vsemu učinkovita, je dieta z jajci. Jajca so že dolgo izjemno priljubljeno živilo, saj so nasitna in predstavljajo dober in bogat vir energije ter beljakovin. Raziskave celo kažejo, da zajtrk, ki temelji na uživanju jajc, ne le preprečuje kopičenje kilogramov, temveč jih celo pomaga  topiti.

Dieta z jajci nas ne bo prikrajšala hranil, mineralov in vitaminov, saj so jajca živilo, ki je izredno bogato z beljakovinami, vsebujejo vse potrebne esencialne kisline in aminokisline. So odličen vir holina in maščobnih kislin,  bogata so s kalcijem, magnezijem, železom, jodom, cinkom, bakrom, in vitamini A, E, D in K. O dieti z jajci se govori že več kot 40 let: dieta s trdo kuhanimi jajci, imenovana tudi dieta z majonezo. Takšno živilo nas nasiti, hkrati se ponaša z zelo malo kalorijami, tako pa je jajce živilo, ki je lahko naš odličen zaveznik pri hujšanju. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by IHEOMAs KITCHEN (@iheomas_kitchen)

Dieta s kuhanimi jajci: iz česa je sestavljena?

Dieta vključuje 6 jajc na teden, s prilogo kuhane zelenjave ali celo pustega mesa ali bele ribe, kuhane brez maščobe. Gre za beljakovinsko dieto, ki vsebuje zelo malo maščob in ogljikovih hidratov. 

Drugo pravilo tega prehranjevalnega programa je, da spijete velike količine vode, prav tako pa se poslužujte uživanja citrusov, da pospešite izločanje toksinov. Dovoljene so limonade, nesladkana kava in čaj, naravni pomarančni sok ali sadež, prepečenci, veliko zelenjave ter pusto meso. Na tej dieti je prepovedano uživanje sladkorja, alkohola, škroba, mlečnih izdelkov in vseh maščob.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sanne Vloet (@sannevloet)

Dieta s kuhanimi jajci: Kašna so tveganja?

V zgolj enem tednu boste z jajčno dieto hitro opazili izgubo odvečnih kilogramov in ker je takšna dieta namenjena zgolj kratkotrajni uporabi, ne bo vplivala na padec imunskega sistema in energije. Diete pa nikakor ni priporočljivo izvajati več kot 1 teden, saj ne zagotavlja uravnotežene prehrane. 

Dieta s kuhanimi jajci lahko povzroči izgubo do 1000 kcal na dan. Zato je mogoče opaziti hitre in jasne razlike. 

Upoštevajte, da ta metoda ni priporočljiva za vse, sploh pa je odsvetovana za ljudi, ki imajo zdravstvene težave, pa tudi za nosečnice in doječe matere. Pred začetkom je močno priporočljivo, da se posvetujete z zdravnikom. In nikakor naj ne bodo jajca edina hrana, ki jo boste zaužili v dnevu, saj je takšno prehranjevanje lahko izredno nevarno. Poslušajte svoje telo, ga nikar ne vodite v ekstreme in bodite prijazni do svojega telesa. Pred vsako večjo spremembo prehrane ali dieto pa se posvetujte z zdravnikom!

Vir: prirejeno po članku GRAZIA FR

Fotografije: Instagram/@chiaraferragni

Preberite več na Elle.si