Ta znana veriga drogerij, ki jo poznamo vsi, zapira vsako drugo poslovalnico in to je žalosten razlog zaprtja

10. 3. 2025
Deli
Ta znana veriga drogerij, ki jo poznamo vsi, zapira vsako drugo poslovalnico in to je žalosten razlog zaprtja (foto: Profimedia)
Profimedia

Mnogi niso navdušeni, ko so slišali, da ta znana veriga v mnogih mestih zapira svoja vrata.

The Body Shop je dobro poznano podjetje z zgodovino, ki sega v sedemdeseta leta prejšnjega stoletja. Sedaj kozmetična veriga zapira poslovalnice v mnogih nemških mestih. Na začetku lanskega leta je ta znana kozmetična veriga vložila zahtevo za stečaj na svojem sedežu v Angliji. Po tem so se morale mnoge poslovalnice zapreti. To je prizadelo tudi Nemčijo.

Priložnost za rešitev

Podjetje prav tako upravlja s 45 trgovinami v Nemčiji. V mnogih velikih mestih se trgovina znane blagovne znamke nahaja v središču mesta – vsaj do zdaj je bilo tako. Vendar se je nedavno izvedelo, da se bo moralo mnogo trgovin zapreti. A obstaja upanje. Nekdanji šef Karstadta Stefan Herzberg je rešil nekatere od 45 poslovalnic v Nemčiji.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Body Shop Official (@thebodyshop)

Prevzel je 21 kozmetičnih trgovin. To je pomenilo, da je več kot 180 delavcev uspelo obdržati svoja delovna mesta v tradicionalnem podjetju. Vseeno mora vsaka druga trgovina zapreti svoja vrata. Prva trgovina Body Shop je bila odprta v Brightonu leta 1976. Že takrat je bila blagovna znamka znana po svojih etičnih vrednotah in kozmetičnih izdelkih, ki so temeljili predvsem na naravnih sestavinah. Podjetje je do zdaj vodilo več kot 900 trgovin po vsem svetu, poročajo nemški mediji.

Prstan princese Anne, ki je ukradel vso pozornost. Zakaj je tako poseben

Kozmetična veriga mora zapreti mnoge poslovalnice

The Body Shop, kot mnoge druge trgovine, se sooča z mnogimi izzivi. Verjetno najpomembnejši razlog, zakaj se morajo poslovalnice zapreti, so visoke najemnine, s katerimi se morajo boriti mnogi trgovci. Poleg tega je konkurenca v spletni maloprodaji danes še posebej ostra, kar poslabša situacijo. Govori se, da bi se prej morali osredotočiti tudi na mlajše ciljne skupine. Zaradi tega je pritisk narasel in obstanek s prejšnjim konceptom blagovne znamke ni več mogoč, poročajo nemški mediji.

Novo na Metroplay: Perica Jerković o družinskih trenutkih, delu komika in čisto prvem nastopu