Francoski oblikovalec Simon Porte Jacquemus je zagotovo trenutno eno najbolj zvenečih imen svetovne mode, ki je v zadnjem desetletju zagotovo pustila svoj pečat.
S svojim izjemnim talentom za modo je Jacquemus dokazal, da si zasluži mesto v modni industriji. Dobro ve, kako se povzpeti na vrh in ustvariti trend izjemno majhnih torbic, za katerimi so ponorele ženske po vsem svetu. Tudi pri nas. Simon Porte Jacquemus se je rodil leta 1990 v južni Franciji, kjer je odraščal na podeželju.
Njegova starša sta kmetovala, kar naj bi močno vplivalo na njegove oblikovalske odločitve. Jacquemus se je pri komaj 19 letih preselil v Pariz, ki je svetovna prestolnica mode, da bi postal oblikovalec, kar je bila njegova velika želja.
Vendar je navdušenje trajalo le kratek čas, saj se je mladi ustvarjalec soočil s tragedijo, ko je izvedel, da je njegova mama umrla v prometni nesreči in to pri komaj 42 letih. Sam pravi, da je njegova mama ženska, ki še danes navdihuje in poganja njegove strasti. In v njeno čast je ustvaril svojo priznano modno hišo Jacquemus.
Mladenič je ustvaril in razširil svoje lastne zbirke v svojem osebnem času, ko se je začel učiti o podrobnostih industrije v trgovini Comme Des Garçons na Rue du Faubourg Saint-Honoré. Adrian Joffe, mož ustanovitelja Comme des Garcons, se mladega oblikovalca spominja iz kolekcije, ki jo je nekoč pokazal v razstavnem prostoru v Tokiu.
Uveljavljeno oko za talente je v Jacquemusu takoj videl velikanski oblikovalski talent: »Takoj sem prepoznal svežino in izvirnost, a kar je najpomembnejše močno vizijo. Še nikoli nisem srečal nikogar tako odločnega, tako prizemljenega in s tako jasnim ciljem v glavi. Natanko je vedel, kaj hoče početi in kaj želi doseči.” Tu sta ga podprla in ponudila službo za pomoč v trgovini CDG Paris.
Motivirani oblikovalec je začel voditi lastno modno znamko pri komaj 21 letih. Leta 2014 je bil finalist za nagrado LMVH za mlade oblikovalce, leta 2015 pa je prejel svojo prvo nagrado za posebno nagrado žirije LMVH. Njegov minimalističen pogled na pariško modo, ki ga navdihujejo njegove korenine v južni Franciji, je prinesel nov pogled na modo in svet je to opazil.
Njegovo delo je pogosto opisano kot dekonstruirano in nadrealistično, saj so njegove osupljive silhuete in trendovski trenutki vse, o čemer je modna industrija lahko govorila. Leta 2017 je oblikovalec debitiral s prvo izmed svojih revolucionarnih mikro torbic Le Chiquito. Ki je nedvomno končal v rokah zvezdnikov A-liste, kot sta Kim Kardashian in Rhianna. Začetek trenda majhnih torbic, ki je zlomil internet.
Njegova neverjetna barvna shema, kreativni dizajni in minimalna estetika so mu postavili ime v industriji. Istega leta so ga opazili tudi največji svetovni trgovci na spletu in veleblagovnicah, od Selfridgesa do Net-A-Porterja. Njegov eleganten pristop k premikanju meja prestižne francoske mode mu je pridobil spoštovanje poznavalcev industrije. Leta 2018 je svojo modno hišo razširil na moška oblačila, ki jih je industrija takoj sprejela.
Njegov nesporen uspeh, ko dominira na družbenih medijih, ni skrivnost. Jacquemusova uveljavitev v panogi ni temeljila le na čudovito oblikovanih oblačilih in zvezdnikih, temveč tudi na njegovem prizadevanju za povezovanje in ponujanje edinstvenega pogleda na svojem Instagramu.
Danes je Jacquemus znan kot narekovalec trendov, bolj ugodna in dostopna luksuzna možnost ter njegove minimalistične, a drzne kolekcije. Na družbenih omrežjih razvaja sledilce z igrivimi videoposnetki, koluti in podobami z modnih brvi ter ustvarja stalne ikonične trenutke.
Njegovih modnih revij, ki so prave predstave ni za zamuditi, od belih konj in pšeničnih polj do vroče rožnatih modnih pist, vidimo nekatere največje manekenke od Kendal Jenner do Gigi Hadid. Z uvedbo novih zbirk in silhuet torb, ki jih industrija še ni videla, so pridobile večjo medijsko pozornost kot kdaj koli prej, z navdušenjem pa ga lahko še naprej spremljamo, kako raste kot ikonični oblikovalec, kakršen je postal.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču