Zanimivosti Promocijsko sporočilo

Trajnostna moda je njihov nov vsakdan #WearTheChange

6. 3. 2020
Deli
Trajnostna moda je njihov nov vsakdan #WearTheChange (foto: promocijski material)
promocijski material

Podjetje C&A je že pred nekaj leti začelo kampanijo #WearTheChange, s katero želi svojim strankam približati trajnostno modo.

#WearTheChange je tako večkanalna in globalna komunikacijska kampanija in njen namen je informirati kupce ter jim pomagati do bolj premišljenega nakupa. Vsi izdelki, oglaševani pod #WearTheChange, so tako del nove mode, kjer so oblačila izdelana na način, ki je prijaznen do ljudi in našega planeta in, kjer domišljija vodi inovacije - vse od bolj trajnostnih materialov do novih načinov recikliranja. 

V skladu s kampanijo so tako postali prvi modni trgovec na svetu, ki proizvaja in prodaja oblačila z GOLD (zlato) ravnijo Cradle-to-Cradle Certified (TM). Ta oblačila so narejena iz 100% bio bombaža, glede na Global Organic Textile Standard (GOTS). Narejena so iz varnih in biorazgradljivih materialov ter kemikalij, družbeno odgovorno in s spoštovanjem do narave.

Tudi sicer v zadnjih letih za svoje izdelke uporabljajo več reciklirnih materialov – recikliran najlon, recikliran poliester in recikliran bombaž v izbranih slogih iz jeansa. Njihovi izdelki so skrbno preverjeni glede škodljivih snovi. Številni od njih so certificirani v skladu s standardom OEKO – TEX 100. To je standard, ki zagotavlja, da certificirana oblačila preverja neodvisna organizacija. Organski bombaž, iz katerega so izdelana oblačila, ni le boljši za okolje, ampak tudi varnejši za kmete, ki ga pridelujejo ter njihovega okolja, v katerem živijo. Bombaž je certificiran v skladu z Organic Standard Content (OCS) in Global Organic Textile Standard GOTS). Tudi pri usnjenih izdelkih je njhovo vodilo trajnost. Ustvarjena so brez kroma, pri izdelavi pa uporabljeni alternativni postopki porjavenja.

Njihov pristop k trajnosti presega izdelke same. V celotni dobavni verigi so si namreč zadali drzne zaveze zmanjšati negativen vpliv in izboljšati življenja ljudi, ki proizvajajo njihova oblačila. In to uresničujejo s programi za pravice delavcev v tovarnah do obnovljive energije v prodajalnah ter do recikliranih nakupovalnih vrečk v rokah strank. Z svojimi partnerji spodbujajo inovativne projekte na ravni celotne industrije in financirajo ustrezne organizacije z namenom, da modo spremenijo v silo dobrega.

»Prihodnjim generacijam smo dolžni, da smiselno ukrepamo — zdaj.«

"Vsak majhen korak šteje. Naredimo naslednje kar skupaj."