(Skoraj) neopazni trgovski trik so razkrili prav jezni kupci: "Takole nas prinašajo naokrog!!

17. 10. 2024
Deli
Ženska v trgovini (foto: Profimedia)
Profimedia

V časih, ko draginja res pritiska od vsepovsod, s(m)o še posebej pozorni na to, kaj kupimo ... A očitno včasih ne dovolj.

Trgovski triki niso nobena redkost, a ko gre za občutek, da ste bili pri nakupu prikrajšani ali prevarani, se vnovič potrdi dejstvo, da je vedno treba biti res previden. Trgovci in proizvajalci dobro vedo, da je kupcem pravzaprav zelo pomemben pogled na listek s ceno. Zvišanje cene odvrača od nakupa, v času podražitev pa se je že pred časom pojavilo veliko izdelkov z manj vsebine.

Preberite še: Ste že slišali za pravilo 50/30/20? Evo, kako vam lahko pomaga prihraniti denar

Na prvi pogled se tega niti ne da opaziti: paket čokoladic je videti isto, enaka je tudi cena. A šele doma boste opazili, da je v paketku ena čokoladica manj. Kot je že pred dvema letoma poročal Deutsche Welle, zaradi podražitev energentov in surovin so mnogi proizvajalci bili prepričani, da morajo dvignite cene.

Vedo pa, da kupci poznajo cene, ki so jih plačevali prej, ter da obstaja velika možnost, da zaradi podražitve posežejo po drugem, konkurenčnem izdelki. Zato si vsi želijo, da listek s ceno ostane nespremenjen. No, zato so uporabili trik: vse več izdelkov ima manj vsebine. Z drugimi besedami: podražili so se! Pa je to dejansko prevara? Hmm...

Druga metoda se imenuje "novi proizvod" - z drugačno embalažo, čeprav je vsebina skorajda identična. No, ker gre za "novi proizvod" zna ta imeti višjo ceno. In kaj lahko naredimo kupci? Nič drugega kot da smo resnično pozorni na to, kaj kupujemo. Če nekaj v embalaži tehta 385 gramov, je čisto mogoče, da je do nedavnega tehtalo 400. Toda ko v trgovini hitimo in v voziček nalagamo vse, kar potrebujemo, nismo prav pozorni na podrobnosti. In tukaj se v bistvu skriva "računica" ...

Zato velja še enkrat ponoviti zlato pravilo: po nakupih se odpravimo z zavedanjem o tem, kaj dejansko potrebujemo. Najbolje bo, da si vedno pripravimo nakupovalni seznam in opravljamo čim manj sprotnih nakupov, če je to le mogoče. Sledimo cenam (in teži) prehrambnih izdelkov, ki jih redno kupujemo. Tako bomo zelo hitro opazili razliko.

Novo na Metroplay: Peter Prevc iskreno o težkih trenutkih kariere in o očetovstvu | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem