Neverjeten trik trgovcev, ki pripelje do še več zapravljanja kupcev, uporabili so nekaj, na kar nikoli ne bi pomislili!

20. 11. 2024
Deli
Neverjeten trik trgovcev, ki pripelje do še več zapravljanja kupcev, uporabili so nekaj, na kar nikoli ne bi pomislili! (foto: Profimedia)
Profimedia

V času, ko se zdi, da je draginja čedalje večja, trgovci radi uporabijo trike, ki kupce zavedejo k neprevidnosti pri zapravljanju ... A tale res "zmaga".

V supermarketih in večjih diskontnih prodajalnah nič ni prepuščeno naključju. Čisto vsaka podrobnost - razpored polic in izdelkov, glasba, ki igra v ozadju in vse ostalo ... To je namenjeno temu, da se kupce vzpodbudi k dodatnih nakupih. Še oblika nakupovalnih vozičkov vključuje nekatere trike, ki vplivajo na kupca tako, da nakupi več, kot pa je načrtoval!

Preberite še: Ni kis, pa tudi soda bikarbona ne, s tem izdelkom iz kopalnice boste hitro očistili zamaščene odtoke!

No, eden od teh trikov se nanaša na nekaj banalnega - na nagib nakupovalnega vozička. Njegov sprednji del je običajno nekoliko višji od dela z ročajem. Morda se to ne zdi nič posebnega, a za to obliko se skriva prava marketinška strategija. Ta nagib namreč povzroči, da že nakupljeni izdelki zdrsnejo k dnu vozička, tako pa se v njem ustvari navidezno prazen prostor!

Medtem ko pred seboj poritvate voziček, številni izdelki v njem že izginejo z vašega vidnega polja. To pa ustvari občutek, da voziček še ni povsem poln in da je vanj treba dodati še druge izdelke, poroča srbski portal Kurir. Ob tem se zdi, da je voziček videti večji, ko ga opazujete od spredaj, tako da se ustvari vtis, da je še dovolj prostora za druge izdelke.

Ob tem oblika vozička aktivira občutek "nepopolnosti" pri kupcu. Ko se voziček zdi na pol prazen, se ustvarja vtis, da nakupovanje še ni zaključeno ter da bi vanj lahko dali še nekaj izdelkov, zgolj za večji občutek zadovoljstva. Vse to neposredno vpliva na vedenje kupcev in na dolgi rok na dobiček trgovine.

Povezavo med obliko vozička in količino kupljenih izdelkov potrjujejo raziskave o potrošniški psihologiji. Te so pokazale, da je lahko percepcija obilja oziroma občutek, da smo kupili vse, kar potrebujemo, neposredno manipulirana z videzom in načinom, na katerega dojemamo polnost vozička. Tako da naslednjič, ko se odpravite po nakupih, bodite pozorni na svoj voziček. Morda vam bo njegova oblika povedala veliko več kot se zdi na prvi pogled ...

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču