Znana slovensko-hrvaška trgovska veriga, specializirana za prodajo košarkarske opreme Grosbasket, je svoje zveste kupce presenetila z nedavno napovedjo zaprtja vseh fizičnih in spletnih trgovin.
Trgovini v Zagrebu in Ljubljani bosta tako zadnjič odprli svoja vrata 31. marca, medtem ko bodo spletna naročila možna le še do 20. marca. Do takrat bo potekala popolna razprodaja zalog s popusti do 70 odstotkov.
V uradni objavi na družbenih medijih je podjetje svoje stranke takole obvestilo o tem težkem koraku: "Po več kot desetih letih poslovanja smo se znašli pred težko odločitvijo, da zapremo vse naše trgovine in spletno platformo. Z veliko žalostjo moramo naše zveste kupce obvestiti, da bomo prenehali poslovati," piše v sporočilu.
Grosbasket je začel leta 2014 v Sloveniji, kjer je v skromnem 40 m² velikem prostoru pričel s prodajo košarkarske opreme, kmalu pa je svojo dejavnost razširil še na spletno prodajo. Leta 2016 se je preselil v večji prostor v ljubljanskem nakupovalnem središču Rudnik, leto kasneje pa je odprl trgovino v Zagrebu. Medtem si je podjetje pridobilo ugled vodilnega distributerja košarkarske opreme v regiji, ki ljubiteljem košarke ponuja bogato ponudbo izdelkov in storitev, še pišejo na Večernjem.
- Preberite si tudi: Kako so naše babice obvladovale stres in tesnobo