Morda imate tudi sami doma že nekaj njihovih izdelkov.
Po obdobju negotovosti in finančnih težav načrtuje Tupperware impresiven povratek v Evropo. Francoski podjetnik Cédric Meston je napovedal prevzem in ponovni zagon blagovne znamke v več evropskih državah, vključno z Nemčijo.
Novica o načrtovanem povratku Tupperwarea v Evropo prihaja po burnem obdobju za to podjetje. Lani je ameriška matična družba vložila prošnjo za stečaj, kar je negativno vplivalo tudi na evropske podružnice. Zdaj pa se kaže nova upanja, ki jo vodi francoski podjetnik Cédric Meston.
Meston, znan kot soustanovitelj podjetja HappyVore, je svoje načrte objavil preko poslovne mreže LinkedIn. Napovedal je, da se bo Tupperware ponovno pojavil na trgih petih evropskih držav – Francije, Nemčije, Italije, Belgije in Poljske. Posebej je poudaril pomen mreže svetovalcev in svetovalk, ki so kljub negotovostim zadnjih mesecev ostali zvesti blagovni znamki.
Ponovni zagon Tupperwarea ni samo simbolično dejanje, temveč tudi ambiciozen gospodarski projekt. Meston načrtuje do konca leta ustvariti prihodek 100 milijonov evrov. Pri tem računa na modernizacijo prodajnih kanalov in inovativnost izdelkov. Ta strateška reorganizacija bi morala Tupperwareu pomagati, da se spopade s konkurenčnim tržnim okoljem.
Prevzem in ponovni zagon pa nista brez izzivov. Stečaj ameriške matične družbe je pokazal, kako krhka je bila finančna situacija podjetja. Vendar Meston v krizi vidi priložnost za nov začetek. Sam bo prevzel vlogo glavnega izvršnega direktorja (CEO) in je trdno odločen, da Tupperware vrne na stare poti uspeha.
Zanimivo je, da na uradnih straneh Tupperwarea še vedno ni nobenih informacij o prevzemu. To lahko pomeni, da pogajanja še niso povsem zaključena ali da se strateški detajli še vedno dodelujejo. Kljub temu strokovnjaki iz industrije to napoved vidijo kot pozitiven signal za prihodnost blagovne znamke.
Povratek Tupperwarea na evropski trg bi lahko vplival tudi na konkurenco. Z močno mrežo in inovativnimi izdelki bi podjetje lahko ponovno postalo pomemben igralec v sektorju gospodinjskih izdelkov. Naslednji meseci bodo pokazali, ali bodo Meston in njegova ekipa uspeli uresničiti zastavljene ambiciozne cilje.
- Preberite si tudi: Ali je več vadbe vedno bolje? Finska študija dvojčkov izpodbija mite o dolgoživosti