Umetnica Patricija Simonič zelo rada upodablja ženski lik

Umetnica Patricija Simonič zelo rada upodablja ženski lik (foto: osebni arhiv) osebni arhiv
Vir: Nova
22. 1. 2017

Štajerska slikarka in kiparka Patricija Simonič je najbolj znana po svojem slikarskem opusu z naslovom Ona. Je pa tudi avtorica znane skulpture Deček miru – slovenskega prinašalca ognja miru in ljubezni. Njena likovna dela postavljajo v osredje ženski lik, ki ga raziskuje skozi klasično lepoto.

Patricija umetnost spremlja in razvija že vrsto let. Je pa svoje delo združila še z marketingom in študijem ekonomije. "V življenju je vedno pomembno povezati svoje interese in tako preseči meje določenega, morda povprečnega. S slikarstvom se ukvarjam že od vedno, to preprosto sem, študij ekonomije – marketinga se je zdel na začetku napačna odločitev, pozneje pa v povezavi z umetnostjo zelo smiseln. Doktorski študij je moj že tretji podiplomski študij, v sklopu katerih sem večino individualnih raziskovalnih del namenila trgu umetnosti," pove Patricija. "Slikati sem začela seveda že zelo zgodaj, mislim, da človek svoje poslanstvo začuti že v zelo zgodnjih otroških letih. Skupaj z menoj se je razvijalo tudi moje delo, razlike, ki jih lahko poudarim, so se odražale predvsem v kolorizmu, tehnikah prikazovanja, motivih in tudi žanrih. V svojem zgodnjem obdobju sem ustvarjala predvsem ilustracije, vsako delo je moralo imeti za seboj obširno zgodbo in biti skladno z vsemi zakonitostmi kolorizma in zlatega reza ... hehe. Danes mi je bolj pomembna ideja dela, ideja, ki obstaja brez materije, predstavlja nekaj vzvišenega, globokega in neotipljivega in zame pomeni lasten izraz," doda. Ni skrivnost, da se v njenem delu pojavlja ženski lik, ki je skozi zgodovino navdihoval številne umetnike. "Motiv ženskega lika zagotovo v umetnosti, slikarstvu predstavlja poglobljen izziv, saj je na to tematiko v zgodovini bilo največ narejenega in nekako ponuja izhodišče za nadaljnji osebni slikarski razvoj in tudi razvoj slikarstva na družbeni ravni. V subjektivnih ozirih gledanja na ženski lik lahko izpostavim vsebinski koncept dojemanja, ki temelji na duševnosti, hrepenenju, odmaknjenosti in sanjah podob, ki s preostalimi motivi ne bi zaživel."

MIMA