Lidl se trudi, da bi imele stranke kar najširši nabor znamk, med katerimi bi lahko izbirali.
Diskontni velikan Lidl širi svojo ponudbo z uvedbo izdelkov blagovne znamke Frosch. Strokovnjaki v tem vidijo strateški preobrat. Lidl bo od sredine avgusta trajno vključil ekološko znamko Frosch v svojo ponudbo, sta za Süddeutsche Zeitung potrdila obe podjetji. Začeli bodo s petimi kategorijami izdelkov – med njimi pralni praški, čistila za steklo in kisova čistila – ki bodo na voljo približno v polovici vseh Lidlovih trgovin v Nemčiji.
Doslej so bili izdelki Frosch na voljo predvsem v drogerijah, kot sta dm ali Müller, ter v supermarketih, kot je Rewe – ne pa v diskontih. Za to blagovno znamko se s tem odpirajo velike možnosti: po raziskavi agencije YouGov sedem odstotkov potrošnikov čistila kupuje izključno v diskontih – kar pomeni več milijonov potencialnih novih kupcev.
Frosch v industriji velja za pionirja pri uporabi reciklirane embalaže. Nedavno so začeli uporabljati plastenke, narejene izključno iz stare plastike, zbrane v t. i. "rumenih vrečah" (Gelber Sack). To omogoča sodelovanje s podjetjem PreZero, specializiranim za reciklažo, ki je prav tako del Skupine Schwarz, lastnice Lidla.
To partnerstvo zagotavlja dovolj recikliranega materiala ustrezne kakovosti – kar je ključno, saj je reciklat trenutno dvakrat dražji od nove plastike iz surove nafte. V skladu z novo evropsko regulativo, ki začne veljati konec letošnjega leta, mora stopnja recikliranja embalaže doseči najmanj 65 %. Nemčija temu cilju še ne sledi v celoti. Frosch pa je svojo stopnjo recikliranja že dvignil na 100 %.
- Preberite si tudi: Sredi gozda je naletel na tigra: Smrti gledal v oči, potem pa naredil nekaj, kar je zver pognalo v beg
Novo na Metroplay: Dekleta o svojem napredku in izzivih na poti do Triglav teka I Triglav tek