V Lidl prihaja ta dolgo pričakovana znamka in mnogi jo bodo veseli

7. 8. 2025
V Lidl prihaja ta dolgo pričakovana znamka in mnogi jo bodo veseli (foto: Profimedia)
Profimedia

Lidl se trudi, da bi imele stranke kar najširši nabor znamk, med katerimi bi lahko izbirali.

Diskontni velikan Lidl širi svojo ponudbo z uvedbo izdelkov blagovne znamke Frosch. Strokovnjaki v tem vidijo strateški preobrat. Lidl bo od sredine avgusta trajno vključil ekološko znamko Frosch v svojo ponudbo, sta za Süddeutsche Zeitung potrdila obe podjetji. Začeli bodo s petimi kategorijami izdelkov – med njimi pralni praški, čistila za steklo in kisova čistila – ki bodo na voljo približno v polovici vseh Lidlovih trgovin v Nemčiji.

Doslej so bili izdelki Frosch na voljo predvsem v drogerijah, kot sta dm ali Müller, ter v supermarketih, kot je Rewe – ne pa v diskontih. Za to blagovno znamko se s tem odpirajo velike možnosti: po raziskavi agencije YouGov sedem odstotkov potrošnikov čistila kupuje izključno v diskontih – kar pomeni več milijonov potencialnih novih kupcev.

Frosch v industriji velja za pionirja pri uporabi reciklirane embalaže. Nedavno so začeli uporabljati plastenke, narejene izključno iz stare plastike, zbrane v t. i. "rumenih vrečah" (Gelber Sack). To omogoča sodelovanje s podjetjem PreZero, specializiranim za reciklažo, ki je prav tako del Skupine Schwarz, lastnice Lidla.

Kaos na vrhuncu turistične sezone: istrski biser, priljubljen med Slovenci, se duši v odpadkih

To partnerstvo zagotavlja dovolj recikliranega materiala ustrezne kakovosti – kar je ključno, saj je reciklat trenutno dvakrat dražji od nove plastike iz surove nafte. V skladu z novo evropsko regulativo, ki začne veljati konec letošnjega leta, mora stopnja recikliranja embalaže doseči najmanj 65 %. Nemčija temu cilju še ne sledi v celoti. Frosch pa je svojo stopnjo recikliranja že dvignil na 100 %.

Novo na Metroplay: Dekleta o svojem napredku in izzivih na poti do Triglav teka I Triglav tek