Profesionalni kolesar in večkratni državni prvak v kronometru Gregor Gazvoda in njegova partnerka Valentina sta od nekdaj ljubitelja dobre kave. A medtem ko je bila Valentinina strast do tovrstnih užitkov bolj gurmansko zasebne narave, je Gregor kavo tako kot večina vrhunskih športnikov redno užival tudi zato, da mu v trenutkih ekstremnih naporov zlepa ne bi zmanjkalo energije.
Ker Gregor, ki je leta 2011 s francosko kolesarsko ekipo AG2R La Mondiale kot prvi slovenski kolesar zmagal na dirki ekstra kategorije v kitajski provinci Činghaj, veliko potuje po svetu, je imel priložnost večkrat izkusiti zares odlično 'specialty' kavo, ki je bila tekmovalcem pogosto na voljo in jo ob priliki predstavil tudi Valentini.
»Ko je med treningom Gregorjevo ekipo vonj po kavi pripeljal do mikro pražarne specialty kave v tujini, mi je Gregor takoj poslala fotografije in neprestano ponavljal, da bi imel takšno pražarno tudi sam doma. Tako zelo je doma pogrešal okus po zares dobri kavi. V Sloveniji jo je bilo skoraj nemogoče dobiti, še težje pa se je dobila zares kvalitetna kava v zrnu, ki bi bila širše dostopna,« je povedala Valentina Radić, ki je v Gregorjevi želji po zares dobri kavi kmalu prepoznala tudi veliko poslovno priložnost: »Gregor si je zelo želel imeti pražarno le za lastne potrebe, jaz pa sem se že nekaj časa želela preizkusiti v podjetništvu.«
Zato se je podjetna Valentina najprej prijavila v projekt Podjetno v svetu podjetništva, kjer so ji pri razvijanju novega produkta pomagali odlični mentorji in sodelavci, ki jim je cele štiri mesece kuhala kave in jim 'težila s podrobnostmi o kavi, praženju in načinih priprave'. »Potem so kavo poskusili še najini prijatelji sorodniki in znanci ter bili naravnost navdušeni.«
Tako sta Valentina in Gregor dobila potrditev, da ljudje znajo prepoznati in ceniti kvaliteto. Odločitev za to, da se posla s kvalitetno kavo lotita tudi zares, zato ni bila več težka, pri Gregorju doma pa je kmalu zadišalo po zares najboljši in sveže mleti praženi kavi.
Rodi se Iconic Specialty Coffee!
Kava, ki jo Valentina in Gregor pripravljata le iz najkakovostnejših kavnih zrn s plantaž nad 1000 metri nadmorske višine, je lično zapakirana pod ime Iconic Specialty Coffee že prišla na naše police, podjetnemu paru pa se je uresničila zares velika želja: "Najine sanje in poslanstvo so, da ponudiva najkvalitetnejše kave sveta, ki bodo ljudem izzvala čutila, da odkrijejo neverjetne arome in okuse. Upava, da vas ti osrečijo in vas navdajo z dodatne energije, ki vam bo pomagala doseči tisto, kar se vam je do zdaj morda zdelo nedosegljivo."
Gladka tekstura in polnost okusa
Ker je življenje prekratko za to, da bi pili slabo kavo, smo se tudi sami pustili presenetiti Coffee Iconic praženi kavi in prav zares okusili razliko:
- Iconic kavo smo si zakuhali tako, kot si zakuhamo tudi običajne kave. Že na prvi pogled se nam je sicer zdelo, da je kava mleta veliko bolj na drobno in da je tudi nekoliko temnejša od kav, ki si jih sicer kuhamo vsako jutro. Ko je kava nato še malo povrela, je bila tudi pena, ki se ob zakuhi običajno dvigne, povsem temna in vidno gladka. In ko smo potem pred vlivanjem v šalčko z žličko še malce premešali, smo ugotovili tudi, da je kava iz ličnega Iconic škrniclja ohranila svojo gladko teksturo in z njo tudi polnost okusa po kavi. Če smo bili torej doslej vajeni, da so naše kave nekako vodene (pa naj smo vanjo zakuhali še toliko žlic mletega krepčila), nam je zdaj postalo prav zares jasno, o čem sta nam pripovedovala Valentina in Gregor. Prava kava je prav zares povsem črna. Črna (in polna kave) je bila namreč tudi tekočina, ki jo pijemo, in ne zgolj usedlina, ki ostane po običajni kavi. In ker kavo pijemo brez sladkorja (kar je logična posledica pritiskov stroke in medijev, ki zadnja leta demonizirajo ta beli 'strup'), smo lahko ugotovili tudi, da je kava navkljub primešanim aromam še vedno predvsem kava, le da tokrat še polnejšega okusa.
Na test smo dobili tudi kave v zrnju, za katere pa lahko rečemo naslednje:
- Poleg vsega zgoraj naštetega je posebna prednost kvalitetne kave v zrnu ta, da se ob mletju v domačem kavnem mlinčku sprosti čudovit vonj po ... sveže mleti kavi. Ko je potem ob zakuhi sveže mlete Iconic kave ta presenetila še naše brbončice, je bilo senzorično doživetje sicer tako vsakdanjega rituala naravnost vrhunsko.
Na tem mestu vam jo tako lahko zgolj še priporočamo!
Vrhunski okusi iz sveta dobre kave!
Zaradi skrbnega ročnega obiranja in strokovnega praženja lahko v kavnih zrnih Iconic okusite edinstvene okuse, ki poudarjajo naravno aromo vsakega kavnega zrna. Ob pitju kave se boste zato sprehodili med čokoladnimi, zemeljskimi, lešnikovimi, sladko-sadnimi in cvetnimi okusi.
Izbirate lahko med kavnimi zrni iz treh držav. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Honduras, vas bo razvajala s priokusom po praženih mandljih, karameli, čokoladi ter sadni noti breskve in rumene slive. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Etiopija, vas bo nežno začarala z notami rumenega sadja, karamele in zelišč. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Brazilija pa vas bo prepričala s polnim, intenzivnim okusom in z aromo temne čokolade, mandljev in rumenega koščičastega sadja.
Vašo najljubšo kavo Iconic, lahko kupite v zrnih ali že mleto, pripravite pa si jo lahko na vam najljubši način. Primerna je za turško kavo, espresso, french press in druge načine priprave.
Podjetnika, ki stojita za blagovno znamko, sta Valentina Radič in Gregor Gazvoda, z njuno pomočjo pa je Iconic Specialty Coffee dobila svoj častni prostor na posebnih policah v vseh megamarketih Interspar.
Postanite del njune zgodbe in ju podprite z nakupom.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču