Woodieful Stolžek prepričljivo na Kickstarterju!

1. 6. 2016
Deli
Woodieful Stolžek prepričljivo na Kickstarterju! (foto: @woodieful)
@woodieful

Ekipa pod vodstvom oblikovalke Klavdije Jarc je 25. aprila na platformi Kickstarter začela zbirati sredstva za proizvodnjo in promocijo Stolžka (v tujini ga predstavljajo pod imenom The Woodieful Chair). Kampanja se je uspešno zaključila 25. maja z zbranimi 18.666$ in 86 podporniki, ki so omogočili ponoven zagon proizvodnje ter potrdili, da je interes za izdelek tudi na svetovni ravni.

Podporniki prihajajo iz raznih držav sveta, kjer nobena prav posebej ne izstopa. Zelo zanimivo je to, da iz ZDA ni bilo veliko kupcev, kar je navadno klasika pri Kickstarter kampanjah, saj gre za ameriško platformo za množično financiranje. To le potrjuje dejstvo, da ta način financiranja projektov sega daleč izza meja Združenih držav Amerike in da je najbolj priljubljena platforma za množično financiranje na globalnem nivoju.

Podporniki Woodieful zgodbe na evropskem nivoju prihajajo iz UK, Francije, Nemčije, Avstrije, Švedske, Belgije, Nizozemske, Grčije, Irske, Švice in Makedonije. Ravno tako je bilo pa tudi kar nekaj naročil in podpore na nacionalni ravni, česar ne gre zanemariti, čeprav ima ekipa sedaj fokus na tujini. Globalno gledano pa so del uspešne Woodieful zgodbe podporniki iz Singapurja, Japonske, Avstralije, Kanade, USA, Mehike, Brazilije Taiwana in Izraela.

Ekipa že načrtuje zagon proizvodnje in aktivnosti za nadaljevanje promocije, ki bo prispevala h gradnji prepoznavnosti izdelka. Podporniki z najhitrejšimi prsti, ki so lahko kupili Early Bird po znižani ceni, bodo prejeli svoje stole v avgustu, ostali pa predvidoma v oktobru. Ekipa si je za proizvodnjo vzela nekaj več časa zato, da se v primeru kakršnih koli zapletov (ki jih ne pričakujejo, saj je izdelek že dokončan in ne bom imel sprememb) izognejo nezadovoljstvu svojih podpornikov. Veliko ekip ima po uspešno zaključeni kampanji težave z razvojem produkta, zato se dostave zavlečejo tudi do par mesecev, kar je seveda razumljivo, saj gre v večini primerov za kompleksen razvoj z vključeno tehnologijo ali pa veliko več pridobljenih naročil, kakor so jih pričakovali.

Pri Woodieful načrtujejo, da bodo stoli izdelani in dostavljeni pred predvidenim rokom, s čimer želijo svoje podpornike prijetno presenetiti in poudariti, da brez njih projekt in zgodba ne bi mogla znova zaživeti.

Izdelek omogoča uporabniku neskončne možnosti uporabe in temelji na ideji, da les izraža eleganco narave. Njegov namen je olajšati bivanje, hkrati pa daje poseben pečat vsakemu domu, ne glede na njegov stil. Primeren je tudi za majhne bivalne prostore in je idealna rešitev za vse, ki radi pogosto preurejate videz svojega doma. Stolžek ima dolgo življenjsko dobo, saj lahko zaradi kvalitetnih materialov in izdelave prehaja iz generacije v generacijo in s tem prispeva k zmanjšanju količine odpadkov. Odlikuje ga trajnostna funkcionalnost in brezčasen dizajn.

WOODIEFUL ZGODBA

  • Oblikovalka in ustanoviteljica znamke Klavdija Jarc je želela ustvariti kos pohištva, ki bi uporabnika vedno znova navdihoval s svojo obliko in uporabnostjo. Poudarja pomen vračanja naravnih materialov v naše domove in verjame, da s svojim produktom pomaga v boju proti današnjemu trendu hitre potrošnje. Ljudi nagovarja, naj investirajo v kakovostne izdelke, in s tem spodbuja trajnosten način življenja, kar je tudi vodilno načelo znamke Woodieful.

KDO JE WOODIEFUL

  • Družino Woodieful sestavljajo mladi oblikovalski navdušenci pod vodstvom treh odločnih žensk (Klavdija Jarc, Urška Valenčak in Eva Psarn). Ne gre pozabiti na ostale člane, ki so vitalno prispevali k izdelavi kampanje - fotografa Nejca Puša, grafično oblikovalko Saro Marcarin, snemalni studio Vizenia, izdelovalca spletne strani Tomaža Rems in proizvajalca stolčkov Grega Trčka. Skupaj verjamejo v izdelek in ga želijo približati vsem, ki cenijo dobro oblikovane izdelke.

Več tudi na facebooku in instagramu!

Novo na Metroplay: "Gledalci so razlagali, kako naj pustim moža" | N1 podkast s Suzano Lovec